När nu Bmw:n såldes så skaffades denna lilla leksaken. Det är lite skillnad mot att åka med pråmen (bmw 518). Den här gör till skillnad mot bmw:n som man vill när ratten vrids.
Det stod en liten stund mellan bilstereo eller trackdaybil, men när min granne som köpte Bmw:n hörde av sig och frågade om jag kunde återställa bagaget i den så bestämde jag mig.
Han har både hund och barn och använde nästan aldrig basen så nu åkte den ur.
Så det började smidas planer med Cdr-bilradio om hur den skall byggas. Jag skall givetvis bygga den själv men får fina priser av Cdr.
Egentligen så är det bara basen och kablarna som skall stanna från den gamla setupen men jag kör med det sålänge.
Nuvarande setup:
Hu: En gammal dassig Pioneer som med nöd och näppe skickar ut cdskivan.
framsystem: Inget planerat
Steg: Jbl gto 4 kanals som definitivt skall bytas ut.
Bas: Kicker vrcomp 12:a dubbla 4ohm spolar.
Kommer även att köra med ett extra batteri i skuffen.
Jag har varit dålig på att fota bilen, men det finns två bilder där den är med när jag fotade en tävling.
Så nu börjas det med ljuddämpning.
Det stod en liten stund mellan bilstereo eller trackdaybil, men när min granne som köpte Bmw:n hörde av sig och frågade om jag kunde återställa bagaget i den så bestämde jag mig.
Han har både hund och barn och använde nästan aldrig basen så nu åkte den ur.
Så det började smidas planer med Cdr-bilradio om hur den skall byggas. Jag skall givetvis bygga den själv men får fina priser av Cdr.
Egentligen så är det bara basen och kablarna som skall stanna från den gamla setupen men jag kör med det sålänge.
Nuvarande setup:
Hu: En gammal dassig Pioneer som med nöd och näppe skickar ut cdskivan.
framsystem: Inget planerat
Steg: Jbl gto 4 kanals som definitivt skall bytas ut.
Bas: Kicker vrcomp 12:a dubbla 4ohm spolar.
Kommer även att köra med ett extra batteri i skuffen.
Jag har varit dålig på att fota bilen, men det finns två bilder där den är med när jag fotade en tävling.
Så nu börjas det med ljuddämpning.
Comment