Re: Camaro68, bara för att det är kul.
Så då börjar vi med vad som fixades med igår kväll.
Jag blev klar med högtalar monteringen på ena sidan igårkväll. Här är den nyklädda panelen.

Och en när det är monterat, jag måste säga att jag är välldigt nöjd då jag verkligen inte är någon van bilstereo montör.

Och en bild med diskant och galler dit hängt provisoriskt.

Fortsatte på andra sidan och är halvägs ungefär, här är en bild på diskant plastning.

Och så till dagens jobb, ser kanske inte så mycket ur för världen men det tog en 10 timmars dag i anspråk.
Först mättes och sågades det hål i hatthyllan.

Sen sågades det lite hål i lådan. Och den passar välldigt bra.

Byggde även klart lådan idag.

Kom gärna med kritik och förslag, jag är en relativ novis inom bilstereo. Tipsa gärna när jag kan göra bättre eller anorlunda.
Mvh Robban
Så då börjar vi med vad som fixades med igår kväll.
Jag blev klar med högtalar monteringen på ena sidan igårkväll. Här är den nyklädda panelen.

Och en när det är monterat, jag måste säga att jag är välldigt nöjd då jag verkligen inte är någon van bilstereo montör.

Och en bild med diskant och galler dit hängt provisoriskt.

Fortsatte på andra sidan och är halvägs ungefär, här är en bild på diskant plastning.

Och så till dagens jobb, ser kanske inte så mycket ur för världen men det tog en 10 timmars dag i anspråk.
Först mättes och sågades det hål i hatthyllan.

Sen sågades det lite hål i lådan. Och den passar välldigt bra.

Byggde även klart lådan idag.

Kom gärna med kritik och förslag, jag är en relativ novis inom bilstereo. Tipsa gärna när jag kan göra bättre eller anorlunda.
Mvh Robban
Comment