Hejsan
Börjar med att presentera bilen. Det är en Camaro 68. Jag har renoverat och byggt om den dom senaste 6-7 åren. Nu är det dags för stereo igen. Jag har gjort ett försök innan men nu är det mer sansat.
Bilen är istort sett klar förutom inredning och stereo. Jag siktar på ett roligt system för utställnings spelning och raggarrundan

Systemet som skall få plats består av följande:
HU: Pioneer deh-9300SD
Steg basar: Ampire m2000.1
Steg övrigt: Clarion APA4400g
Framsystem: DLS US6.2
Baksystem: Orion HCCA5.2
Basar: DD508
Jag har ett Orion system till som jag ville få plats med också men det blir för tight.
Har även ett ampire steg till men effekten lär väll räka till basarna med ett.
Clarion steget vill jag byta ut till något bättre.
Har en system skiss.

Hela bilen är dämpad med b2 matta, har ett paket matta till som skall in i dörrarna.
Basarna ska få spela i en slotportlåda.

Dom små lådorna är till baksystemet. allt kommer spela genom hatthyllan och helt avskilt från skuffen.

Har mer bilder och info men kan inte lägga in mer just nu.
Det är dock ungefär så här långt jag är.
Kom gärna med synpunkter och kritik. tex är lådan för vek tror ni.
Mvh Robban
Börjar med att presentera bilen. Det är en Camaro 68. Jag har renoverat och byggt om den dom senaste 6-7 åren. Nu är det dags för stereo igen. Jag har gjort ett försök innan men nu är det mer sansat.
Bilen är istort sett klar förutom inredning och stereo. Jag siktar på ett roligt system för utställnings spelning och raggarrundan

Systemet som skall få plats består av följande:
HU: Pioneer deh-9300SD
Steg basar: Ampire m2000.1
Steg övrigt: Clarion APA4400g
Framsystem: DLS US6.2
Baksystem: Orion HCCA5.2
Basar: DD508
Jag har ett Orion system till som jag ville få plats med också men det blir för tight.
Har även ett ampire steg till men effekten lär väll räka till basarna med ett.
Clarion steget vill jag byta ut till något bättre.
Har en system skiss.

Hela bilen är dämpad med b2 matta, har ett paket matta till som skall in i dörrarna.
Basarna ska få spela i en slotportlåda.

Dom små lådorna är till baksystemet. allt kommer spela genom hatthyllan och helt avskilt från skuffen.

Har mer bilder och info men kan inte lägga in mer just nu.
Det är dock ungefär så här långt jag är.
Kom gärna med synpunkter och kritik. tex är lådan för vek tror ni.
Mvh Robban
Comment