Tjenna!
Stefan heter jag och håller på och bygger i en Nissan Skyline R33 Gts.
Är inget proffs på att bygga men jag gör så gott jag förmår
Jag kommer varken tävla eller ställa ut med ljudet, visst vid evenemang kommer det visas upp men inte för tävlings syfte.
Jag har inte vana med plast så jag bygger allt i spån/mdf klätt i fejkat ja, räv skinn kanske vette f@n va de ska likna
Men här kommer specen vad som kommer sitta i och smyg dunka
Hjärnan: Pioneer DEH-9300SD
Hjärtat: DLS RW10
Monoblock: Zachry K1200D + Bass remote.
Slutsteg: DLS Reference 200A
Kondning: MDS 0.5 Farad
Bak system: Soundstream XSC.6
Fram system: DLS Ultimate 6.5
Bygget är gjort så att det ska kunnas plockas ur för ev bankörning, relativt snabbt iallafall.
Det har blivit många timmar bygge och hyfsat med kort, kommer lägga in kort så det kommer i rätt ordning. Blir inte idag men om någon gång under helgen. Kommer dock några smakprov på hur det ser ut i dagsläget Obs skitit och inte dammtorkat på dessa kort.
Vassegoooo :
Bilder kommer på själva "bygget" senare som sagt.
Tack för mig heeeej
Stefan heter jag och håller på och bygger i en Nissan Skyline R33 Gts.
Är inget proffs på att bygga men jag gör så gott jag förmår
Jag kommer varken tävla eller ställa ut med ljudet, visst vid evenemang kommer det visas upp men inte för tävlings syfte.
Jag har inte vana med plast så jag bygger allt i spån/mdf klätt i fejkat ja, räv skinn kanske vette f@n va de ska likna
Men här kommer specen vad som kommer sitta i och smyg dunka
Hjärnan: Pioneer DEH-9300SD
Hjärtat: DLS RW10
Monoblock: Zachry K1200D + Bass remote.
Slutsteg: DLS Reference 200A
Kondning: MDS 0.5 Farad
Bak system: Soundstream XSC.6
Fram system: DLS Ultimate 6.5
Bygget är gjort så att det ska kunnas plockas ur för ev bankörning, relativt snabbt iallafall.
Det har blivit många timmar bygge och hyfsat med kort, kommer lägga in kort så det kommer i rätt ordning. Blir inte idag men om någon gång under helgen. Kommer dock några smakprov på hur det ser ut i dagsläget Obs skitit och inte dammtorkat på dessa kort.
Vassegoooo :
Bilder kommer på själva "bygget" senare som sagt.
Tack för mig heeeej
Comment