Sitter själv och kollar efter frontpaneler. På återförsäljaren i stan vill dom ha 3500:- men på e bay hittar man billigare. Har däremot hört att det är problem med panelerna från USA att dom inte passar europeiska bilar. Jag undrar hur dick gick för dig? Funkade det? Varifrån ska jag beställa?
Mazda kom ju på den geniala idén att integrera i princip all elektronik i "huvudenheten", dvs tar man bort den så funkar inte mycket, eller ja, funkar gör det men glöm att få se nåt på infodisplayen....
Sitter själv och kollar efter frontpaneler. På återförsäljaren i stan vill dom ha 3500:- men på e bay hittar man billigare. Har däremot hört att det är problem med panelerna från USA att dom inte passar europeiska bilar. Jag undrar hur dick gick för dig? Funkade det? Varifrån ska jag beställa?
Mvh
Mogge
Jag köpte en panel från en vän som drivit bilstereofirma ett bra tag, www.installer.com. Den passade i mitt fall.
Mvh Jonas
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment