Tanken slår mig nu när jag ser dte här på bild igen, att det förefaller onödigt att ha två separata utsågningar. Istället, gör ett stort "fönster" med någon klabbe eller något som får agera stöd mot plexit. Nu känns den där biten i mitten mest ivägen.
Tanken slår mig nu när jag ser dte här på bild igen, att det förefaller onödigt att ha två separata utsågningar. Istället, gör ett stort "fönster" med någon klabbe eller något som får agera stöd mot plexit. Nu känns den där biten i mitten mest ivägen.
Anledningen till att det är 2 separata nu är att plexit är så tunnt..skulle vika sig
Ska kika på glas ist eller iaf nått i 15-20mm klassen och då blir det hela racket.
Hehe, tar med en till nån dag så får du lite mer att stå i
haha ja då blir de fullt ös:-)
eve är dock välkommen tillbaka till mitt garage:-) inte alltid som folk städar efter sig när dom är klara!de brukar jag få göra
haha ja då blir de fullt ös:-)
eve är dock välkommen tillbaka till mitt garage:-) inte alltid som folk städar efter sig när dom är klara!de brukar jag få göra
Imorn blir de iaf bygga en låda och dämpa klart.
Är ju nån som ska få börja i 129.9 klassen hade jag tänkt men hon är lite för motvillig än så länge
Comment