Inget jag håller koll på :P Men kan tänka mig det.
Jag har dock inte läst tråden så ingående, jag ser allt som händer med bilen IRL oundvikligen så det behövs inte!
Johan, om du är på en budget, vad är jag då? Uteliggarstatus?
Inget jag håller koll på :P Men kan tänka mig det.
Jag har dock inte läst tråden så ingående, jag ser allt som händer med bilen IRL oundvikligen så det behövs inte!
Johan, om du är på en budget, vad är jag då? Uteliggarstatus?
Nja, budget för mitt öra även om ja kan erkänna att det spårat ur en aning
Ditt öra är inte lika kräset fast tror de kommer låta riktigt trevligt i caddyn sen bara jag får pilla lite
Nja, budget för mitt öra även om ja kan erkänna att det spårat ur en aning
Ditt öra är inte lika kräset fast tror de kommer låta riktigt trevligt i caddyn sen bara jag får pilla lite
Mitt öra är tondövt nära nog jämfört skulle jag tro
Du får pilla precis hur mycket du vill!
Jaha, jag tråkar vidare med dämpningen..hitta fler paneler som gick att riva bort, dock inte tagit kort på det.
Ett lager matta hamna iaf på golvet och klurar lite på hur stegen ska sitta.
Precis så att jag får in 3 i rad men då kan jag inte skruva fast dom ist..
Vända dom mindre stegen går ju men ser inge bra ut..
Kan nog inte köra 3 rader heller för jag måste få plats med subben som ska fällas ner i golvet..förslag?
I bredd hade ju vart klart fetast! Måste hitta en lösning på det som fungerar...
Du skulle kunna göra en lös tunn täckplate där du skruvar fast dem innan du du häller ner alltihop... ?
Ev kan du kanske försänka i den här platen så att fästpunkterna inte "förhöjjer" nästa steg i serien... jag tänker att du börja rmontera dem från en sidan fortsätter...
Annars om det är fortfarande öfr svårt att skruva ovanifrån kan du ju borra skruvhål i din plate, och montera dem med platt-hövdade bultar och muttra ihop skiten underifrån istället...?
Får nog fan bli en ram eller nått sånt som även höjer stegen några mm.
Vill ju ha så mkt plats som möjligt för bl.a. Lågnivåkontakter och sånt..brukar va ett jävla pill annars.
Ett annat alternativ är ju om jag skulle vinkla stegen men då blir golvet högre oxå vilket rimmar illa med tanke på att jag vill ha så mkt lastutrymme som möjligt.
Ytterligare en variant men inge direkt snyggt de heller
Comment