Re: Saab og9-3 SQ style
Oj har visst inte uppdaterat här på ett tag
Summerar lite snabbt..
Bygget är iaf "klart".
Det blev en andra plats i advaced unl på Vallåkra förra sommaren som man väl ändå får vara rätt nöjd med, särskillt med tanke på att jag knappt gjorde några förändringar från Elmia
Det lite tråkiga var dock att mitt PDX 4.100 valde att säga upp sig nångång mellan lördag å söndag förmiddag. Skulle väl kunna gissa på att det var värmen som tog det?
Anyway.. Håller nu på att riva ut alla grejer ur bilen för att så småningom sälja den då jag har köpt mig en ny
Det blev självklart en SAAB denna gången också, närmare bestämt en
9-3 Sc aero -11 med det mesta i utrustningsväg..
Känner dock redan nu att det fattas en hel del i ljudväg trots att det sitter största BOSE systemet.
Har dock lovat mig själv(läs sambon) att inte börja riva något innan sommaren..
Tack för mig!
Oj har visst inte uppdaterat här på ett tag
Summerar lite snabbt..
Bygget är iaf "klart".
Det blev en andra plats i advaced unl på Vallåkra förra sommaren som man väl ändå får vara rätt nöjd med, särskillt med tanke på att jag knappt gjorde några förändringar från Elmia
Det lite tråkiga var dock att mitt PDX 4.100 valde att säga upp sig nångång mellan lördag å söndag förmiddag. Skulle väl kunna gissa på att det var värmen som tog det?
Anyway.. Håller nu på att riva ut alla grejer ur bilen för att så småningom sälja den då jag har köpt mig en ny
Det blev självklart en SAAB denna gången också, närmare bestämt en
9-3 Sc aero -11 med det mesta i utrustningsväg..
Känner dock redan nu att det fattas en hel del i ljudväg trots att det sitter största BOSE systemet.
Har dock lovat mig själv(läs sambon) att inte börja riva något innan sommaren..
Tack för mig!
Comment