Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vägg bygge i Volvo 850 kombi
Collapse
X
-
Re: Vägg bygge i Volvo 850 kombi
Demokungen! Grymt skönt bygge , lär inte vara några problem för dig att höras ordentligt ute på tävlingarna
Comment
-
Originally posted by Hewi View PostDemokungen! Grymt skönt bygge , lär inte vara några problem för dig att höras ordentligt ute på tävlingarna
Ditt gamla A3 skall få jobba ;-)
Comment
-
Originally posted by soundigital View Postska bli kul o följa detta galna bygge
Originally posted by Clarran View Posthar lite 50mm2 till din bil
Originally posted by K_arlstrom View PostLycka till !!
Comment
-
-
Originally posted by klåp View PostO här var de länge sen man hörde om nått.slutade med att du inte vågade eller?
Denna bilen kommer iaf till Elmia men skall bara slänga in nått så man kan tävla i br 119,9. Det enda roliga i bilen kommer vara Mini bilen ^^
Comment
-
Originally posted by Svartstreck View PostKasta in power wheelen å spela med den som låda ;D bara göra en ny toppskiva
Comment
-
Ja nu är det dags att uppdatera här.
Inget billjuds relaterat men iaf nått .
I lördags drog jag och snälla Filip till en kompis som har en 850 som skall slaktas på delar, och eftersom jag har en sån rostfri bil behöver jag inga reservdelar (ironi), så nu har jag 2st rostfria framskärmar samt en mer rostfri baklucka. Och detta i en mkt passande färg ^^.
Tog även framstolarna som var av skinnmodellen =).
Imorgon skall förardörren bytas ut efter jobbet.
Igår slipade jag en jäääääkla massa rost och gammalt rostskydd från balkarna samt dragkroks anordningen bak. Som tur var behövde det ej svetsas dit ny plåt då det ej gick hål med slag från hammaren.
Även stötfångar fästena var helt avrostade så svetsat dit nya.
Sen blev det även att kapa 1 varv till på framfjädrarna, hade redan föra detta kapat 3 varv ^^, och nu är jag nöjd, för nu är den låååg.
Vågar ej göra nånting åt höjden bak än föränns man lastat i allt ljud, batterier.
Såhär vacker är bilen just nu:
Nu skall man bara bestämma sig för vilken färg bilen skall ha, förslag mottages gärna.
Är just nu inne på mattsvart
Comment
Comment