Bara till å gratulera! Men jag tror Jens kan bli farlig till nästa år om ni ger hans bil ens en bråkdel av den kärlek som din bil fått.
Tack! Ja den kommer att bli bra , gäller bara att göra klart så han får fullt eller nästan fullt på installationen sedan kommer ljudpoängen också att komma
efter några tävlingar
Håller tummarna för att vädret skall hålla sig i schakt då vi åker på sommardäck ned
men kommer vi bara genom Sverige så ser det lungt ut då det är runt 15+ i Tyskland.
Vi som åker ned är Jag+Jens, Skogis+Kryddan, Mases+co-driver och sedan
kommer Jelly och Jansson med flyg och Flodqvist och Jervemyr är redan nere
på HD-Utbildningarna, sedan tror jag vi ev blir 2st till på plats
Får se om vi rapporterar här men mest troligt blir det på Förbundets FB-sida.
Hej!
Som de flesta redan vet blev det 3:e plats för mig nere på Em.
Hade näst högst på ljud i klassen men torskade 2p i bonus emot 2:an(Ai-Group Peugeoten) som vann med 1p över mig , det gjorde mindre då silvret ändå hamnade i Norden
Överraskningen var att de var grymt hårda på bonusen(jag fick bara 18p) , alla var chockade över hur lite bonus de fick , visserligen var det samma för alla men jag med flera anser att om man har haft full bonus hela den nationella säsongen så borde man få det även på Em och har man inte mer eller mindre fullt på installation i Expert klassen då har man inte där att göra....
På Em skall ljudet avgöra tycker jag.
Trots resultatet så var nog detta det roligaste Em jag varit på och jag vill tacka alla som var nere och förgyllde min resa!
Vi fick även tillfälle att introducera några nya till Buddha Bar
Nu känns det som att bilen i sin nuvarande form har gjort sitt här hemma och vad som blir med den i framtiden får vi se , den kommer till Elmia men inte för att tävla utan för att användas till domarutbildningen.
Vet inte vart den kommer att stå ännu men finns tillfälle så rekommenderar jag er att ta en lyssning och jag demar den gärna och ett + är om ni har med en egen "vällyssnad" cd
grattis till 3e-platsen. hade vart kul att se dig bygga luftfjädrad 50tals usakombi med vägg och snyggt framsystem med traditionell Hewi-klass på installationen
Comment