Kan säga som så snokade runt i bilen igår i de ser bättre ut i verkligheten än på bilder. Vilket jobb hewan har gjort bara ta av hatten o säga grattis till ett sanslöst bra bygge.
O grattis till att de gick som du ville att du fick starta upp systemet i helgen
Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
sigpic Tack till Ljudia AB
Kan säga som så snokade runt i bilen igår i de ser bättre ut i verkligheten än på bilder. Vilket jobb hewan har gjort bara ta av hatten o säga grattis till ett sanslöst bra bygge.
O grattis till att de gick som du ville att du fick starta upp systemet i helgen
Första intrycket blev ett leende som höll sig kvar under x-antal låtar
Har faktiskt inte hunnit lyssna så mkt men det känns som att den redan nu är bättre än vad den var på Sm finalen 2010 och tekniskt sett verkar allt funka mkt bra
Nej ! inte i år. Jobbade hela julhelgen och kommar att jobba under midsommar.
Så påsken får bli en familje helg .Dessutom (vem faan vill ståå på en djävla parkeering).
Första intrycket blev ett leende som höll sig kvar under x-antal låtar
Har faktiskt inte hunnit lyssna så mkt men det känns som att den redan nu är bättre än vad den var på Sm finalen 2010 och tekniskt sett verkar allt funka mkt bra
låter ju riktigt bra´kul när man får lyssna efter allt jobb och märka att de vart bättre
Funderar på hur jag skall sköta uppdateringarna här framöver nu när mkt är klart och jag mest har uppdaterat med lite olika "klipp" ifrån bygget och utan slutresultat på sista tiden....
Känns ju som att det är mest givande när man får se varje del byggas upp från start till slut hyffsat sammanhängande.
Så som jag ser det finns två alternativ:
1-Gå tillbaka i tråden och fylla upp med nya bilder där ni hittills bara fått smakprov och sedan slänga in en blänkare om vilka inlägg som blivit uppdaterade.
2-Göra nya inlägg med del för del utav bygget som hamnar här längst bak i tråden även om vissa bilder då kommer att bli sådana som redan har setts tidigare.
Funderar på hur jag skall sköta uppdateringarna här framöver nu när mkt är klart och jag mest har uppdaterat med lite olika "klipp" ifrån bygget och utan slutresultat på sista tiden....
Känns ju som att det är mest givande när man får se varje del byggas upp från start till slut hyffsat sammanhängande.
Så som jag ser det finns två alternativ:
1-Gå tillbaka i tråden och fylla upp med nya bilder där ni hittills bara fått smakprov och sedan slänga in en blänkare om vilka inlägg som blivit uppdaterade.
2-Göra nya inlägg med del för del utav bygget som hamnar här längst bak i tråden även om vissa bilder då kommer att bli sådana som redan har setts tidigare.
Vad tycker ni?
Ser man projekttråden som en rimligt kronologisk historisk återberättning av byggprocessen, är det av högre värde att följa alternativ (1).
Likaså för nytillkomna läsare som går igenom från början av tråden; (1).
Alternativ (2) förefaller vara mer tidssparande och praktisk för dig. Men kanske lite av att "börja om tråden igen" här i slutet.
Ett alternativ (3) som försvisso är ett större projekt, vore att lägga ut en ny "oavbruten" projekttråd, där du återanvänder dina gamla poster, lägger till lite bilder eventuellt, och låser för kommentarer tills du är vid "slutskedet".
Comment