Jag hittade ingen som hade hemma just denna som har en hålarea på 85% vilket är det mesta jag hittat så jag fick beställa.
Annars kan man köpa en av Stockholms Vattenskärning, med egendesignat mönster, som matchar formen på andra detaljer (powerblocks, fälgarna på bilen, etc etc) och så har man genast 10 bonuspinnar till
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Satan så läckra galler! Låter du dom vara sådär eller blir det lite färg på dom? Skulle ju ioförsig inte förvåna mig ifall du satte dig och blankpolerade dom...
Annars kan man köpa en av Stockholms Vattenskärning, med egendesignat mönster, som matchar formen på andra detaljer (powerblocks, fälgarna på bilen, etc etc) och så har man genast 10 bonuspinnar till
Jodå men som Kuhlin säger så har det lite med pengar att göra också , galler till hela min installation i egen design skulle kosta ordentligt med flis....
Satan så läckra galler! Låter du dom vara sådär eller blir det lite färg på dom? Skulle ju ioförsig inte förvåna mig ifall du satte dig och blankpolerade dom...
bollade liknande fråga med jens claudius... å det skulle ta c:a 7 timmar effektiv skärtid att tillverka 4st galler enligt hans önskemål... å det utan strul i maskin... vilket aaaalltid brukar bli när det är så många (ett par tusen) start å stop med kort sträcka imellan. inget jag igentligen kan påverka, maskinen har sina begränsningar.
bollade liknande fråga med jens claudius... å det skulle ta c:a 7 timmar effektiv skärtid att tillverka 4st galler enligt hans önskemål... å det utan strul i maskin... vilket aaaalltid brukar bli när det är så många (ett par tusen) start å stop med kort sträcka imellan. inget jag igentligen kan påverka, maskinen har sina begränsningar.
Å andra sidan. Det räcker om 1/3 blir rätt, över hela ytan
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Jag var ute en snabbis i fredags kväll och la på lim på lite grejor och igår var jag där i några timmar, tyvärr så märkte jag att jag fortfarande inte är frisk då
ingen ork fanns samt att jag inte kunde tänka helt klart och då är det ingen ide att hålla på.
Baslådan är iallefall nu färdigklädd och redo att sättas in i bilen men då jag skall in o kapa,slipa och ev svetsa i bagaget så väntar jag med det.
Bra med en byggtråd likt denna! Dels får man massor med inspiration (tack Hewi!), men samtidigt får många en klar inblick hur mycket tid och energi det går åt till att genomföra ett bygge av denna kaliber.
Hoppas du orkar jobba igenom bygget hela vägen och får till en lika snygg finish som det är under panelerna! Keep it up!
Comment