Riktigt snyggt bygge du gjort. Det enda som jag inte riktigt gillar är listerna i bagaget. Ska dom sticka ut så mycket? Vore det inte snyggare att ha tunnare liter och ha dom försänkta?
Riktigt snyggt bygge du gjort. Det enda som jag inte riktigt gillar är listerna i bagaget. Ska dom sticka ut så mycket? Vore det inte snyggare att ha tunnare liter och ha dom försänkta?
Bilden stämmer inte alls överens med hur det ser ut i verkligheten, de är försänkta.
Tack!
Listerna är faktiskt bara 10mm tjocka och nedsänkta till ungefär hälften i alla covers och även nedsänkta i gallrena vilket inte syns på bilden då allt annat är svart , de skall ha lite styrka och sticka ut utanför då de även skall vara lite lastförskjutningsskydd samtidigt som de är en matchning till dekorlisterna inuti bilen
Det enda som jag "stör mig lite på" (om jag nu har nån rätt till det..) är buntbandet som håller ihop kablarna ut ur fuseblocket.
//Jonas
Det är kablarna som matar fuseblocket du ser på bilden , skall kolla det men jag tror inte man ser det buntbandet när man står "normalt" och tittar ned i baljan , lätt fixat annars(only for you)
Comment