Kikade på din bil. Otroliga detaljer och finish! Hade varit kul att få en demo men skulle känna mig som ett fån då jag vet knappt något om bilstereo
Du skulle ha frågat! Som Erik säger så brukar iallefall jag först berätta för personen(om denna inte redan vet) som vill ha en demo om vad vi försöker uppnå i våra bilar.
Du skulle ha frågat! Som Erik säger så brukar iallefall jag först berätta för personen(om denna inte redan vet) som vill ha en demo om vad vi försöker uppnå i våra bilar.
Tack själv!
Ja det kommer nog , jag själv hann inte ta ett enda kort med kameran men jag skall få lite kort utav Trop de som var förbi och fotade allt.
Jag knäppte några med.. Sen är fotografer som vida känt det lataste släktet (förutom plåtslagare) som finns
Såg "skapelsen" med min lilla grabb dragandes i handen, men det såg jäkligt snyggt ut. Provlyssning får bli om jag e själv, utan kidds som distraherar.
Kanske borde ha gjort det då men aja. Blir nog fler chanser Var intressant att bara kika på bilen också. Gillar detalj arbete
Lincoln Mark Viii Framsystem: DD AW6.5, DD AT28 Sub: 4x DD 1508 Slutsteg: DLS Ultimate A3, DLS Ultimate A6, DLS Ultimate TA2, 2x Mosconi AS300.2
Som jag icke kunde beskåda denna live så vill jag se bilder! Det jag sett innan är bara sjukt, detaljrikedom och så himla stilrent. Helt otroligt!
Får tyvärr hänvisa till Jens länk änn så länge , kommer att lägga in mer bilder här på de olika delarna i bygget men just nu är fokus på annat som fått stå åt sidan den senaste tiden men håll ut!
Comment