Är limmet vattenbaserat?Tänkte på att andningsskydd annars.Man ska vara rädd om sin kropp.
Ja det är vattenbaserat men i ärlighetens namn vore ngn typ av dammmfilter värt att använda ändå för att inte få in det i näsa lungor , får bli bättre på den punkten
Ja det är vattenbaserat men i ärlighetens namn vore ngn typ av dammmfilter värt att använda ändå för att inte få in det i näsa lungor , får bli bättre på den punkten
Men då får man inte snyta sig så där härligt smurfigt ;-)
Panelerna/inläggen i dörren klädde jag i fusk alcantara:
Första dörrsidan påbörjad:
Jens kör lite healing på vinylen så den skall bli lugn och fin igen efter strechningen:
Klä klä:
Detaljmannen är framme och pillar:
Kabelgenomföring monterad:
Färdig!
Montering i bilen:
Var faktiskt osäker på designen ända tills vinylen kom på , blev mkt nöjd med dem då och de passar bilen/bygget perfekt tycker jag så återigen ett stort tack till Jens för hjälpen!
Man borde väl inte skriva nåt för dom här kommentarerna börjar väl bli tjatiga för dig nu, men galet snyggt!! Enda jag är lite osäker på är gallrena, ifall dom kanske skulle ha varit bakom monteringsringen istället. Men det är ju din bil så du bestämmer, ser jäkligt bra ut som det är nu också.
* Kromade handtaget - fel finish?
* Den dekorgrejen du själv gjorde, hur hade den sett ut i samma alu som original dekor
* Din personliga skylt skulle haft samma finish som det övriga
Petitesser I know, men du vet, skall det vara absolut högsta klass och slåss med Ryssar så..
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
* Kromade handtaget - fel finish?
* Den dekorgrejen du själv gjorde, hur hade den sett ut i samma alu som original dekor
* Din personliga skylt skulle haft samma finish som det övriga
Petitesser I know, men du vet, skall det vara absolut högsta klass och slåss med Ryssar så..
Du jag får hålla med dig.
Hade lyft helheten ngr snäpp med samma typ al silver/alu på handtag och listen som originallisten har. Eller iaf anpassat i en och samma nyans....
Men man kan ändå inte förneka att han gör ett förbannat bra jobb
Comment