Är så jäkla sugen på att börja bygga i skuffen. Få i baslåda och steg! Men jag måste tyvärr vänta på att ekonomin tillåter det. Varför är man inte miljonär?
Är så jäkla sugen på att börja bygga i skuffen. Få i baslåda och steg! Men jag måste tyvärr vänta på att ekonomin tillåter det. Varför är man inte miljonär?
För att din far redan bränt alla pengar på bilstereo
Jag tycker mina diskanter låter lite för skrikigt i vissa låtar och skulle vilja justera. Problemet är att jag tycker det låter ruskigt bra om jag spelar till exempel Infected Mushroom och andra låtar med hög kvalitet. Orkar ju nämligen inte riva bort dörrsidorna varje gång jag ska justera eftersom delningsfiltren sitter bakom dörrarna. Skulle kunna flytta filtren men jävla massa kabeldragning.
Hur fungerar det att dra längre kabel, blir det sämre ju längre kabel man drar eller hur är det egentligen?
Hur skulle ni göra?
Angående skrikig diskant så kanske det blir bättre om de får spela in sig lite?
Annars kanske EQ:n i din Alpine kan göra underverk. Pilla på dina passiva delningsfilter ska du inte behöva göra varje gång du byter låt..
Angående skrikig diskant så kanske det blir bättre om de får spela in sig lite?
Annars kanske EQ:n i din Alpine kan göra underverk. Pilla på dina passiva delningsfilter ska du inte behöva göra varje gång du byter låt..
Tackar, hur lång tid tar det innan dem är inspelade då?
Nej man tycker ju inte det och jag fattar inte hur jag ska ställa in EQ,n får nog ta pappa till hjälp om han har tid någongång....
Tunnare, lättare, behövs ingen värmepicka för att fästa det då det är butyl(gummi) och inte bitumen(asfalt) baserat. Bättre på många sätt och vis men också dyrare.
Asfaltsmatta kan du köpa 4mm hos walden i Hallsta. blir billigare än att åka till västerås. kostar runt 40 spänn st om jag inte minns fel.
har handlat ett antal ark
Comment