Hej! Hade lite svårt för att släppa min gamla Nissan Micra som säkert några här minns
Har nu då införskaffat mig en "ny" micra igen som jag har som bruksbil!
Lever på studiebidrag för tillfället så detta blir en "man tager vad man haver" bil vad gäller stereo bygget tills utbildningen är klar och man har jobb
Sitter nu 3,5" koaxialer i A-stolparna och det kommer hamna 6,5" middar i dörrarna samt 2st 10" i skuffen!
Systemet ser ut såhär just nu:
HU: Eclipse 8445
A-stolparna: Soundstream SST 3,5
Dörrarna: Soundstream TRC.6
Sub: Soundstream T4-10
Steg till framsystem: Vibe A1
Steg till basarna: Kole Audio QX-2400D (har för tillfället något mutant steg då Kole audio steget är inne på reparation!)
Håller på i skrivande stund att montera ihop baslådan som blir på 86liter med en 6" port på ca 26cm +/-
MVH//
Henrik
Har nu då införskaffat mig en "ny" micra igen som jag har som bruksbil!
Lever på studiebidrag för tillfället så detta blir en "man tager vad man haver" bil vad gäller stereo bygget tills utbildningen är klar och man har jobb
Sitter nu 3,5" koaxialer i A-stolparna och det kommer hamna 6,5" middar i dörrarna samt 2st 10" i skuffen!
Systemet ser ut såhär just nu:
HU: Eclipse 8445
A-stolparna: Soundstream SST 3,5
Dörrarna: Soundstream TRC.6
Sub: Soundstream T4-10
Steg till framsystem: Vibe A1
Steg till basarna: Kole Audio QX-2400D (har för tillfället något mutant steg då Kole audio steget är inne på reparation!)
Håller på i skrivande stund att montera ihop baslådan som blir på 86liter med en 6" port på ca 26cm +/-
MVH//
Henrik
Comment