Ja din verkar ju spela på riktigt trevligt om man ska tro Micke! Och 140dB+ är ju inte fy skam. Men när vi testade i kompisens Merca sedan så var det inte vidare imponerande alls, vetetusan vad som var fel.
EDIT: Har ett lite smådrygt fel, en störning som hörs i basarna, har haft den till och från ett tag nu så jag börjar tröttna. Den uppstår ibland, har inte kommit på vad som kan orsaka den, ibland kan det gå flera dagar och så kommer den när man är ute och åker och ibland finns den där direkt när man startar bilen. Den hörs rätt tydligt även fram när man kör och har låg volym. Lyckades fånga det hela på film idag då det höll på en stund och jag hade oscilloskopet till hands, signalen som går till basarna är inte alltför fin. Ljudet försvinner när jag kopplar ur lågnivån från processorn, så jag antar att det är den som spökar.
Då kan det hända att lådorna låg på 40L per bas, kan ha blandat ihop med en annan kompis som kör 50L per 15" bas. Vet iaf att vi blev besvikna då vi jämförde med hans tidigare dubbla HX300 som satt i rekommenderade lådor och fick dela på 1200Wrms.
Men nog om det nu, dom basarna är sålda sen länge och han har istället 6st B2 ES8 som ska få dela på effekten, bara vi får ihop en låda. Själv har jag nu börjat snegla på en DD 2515, är jäkligt sugen på att prova DD och kan få tag på en till bra pris. Den bör väl tåla effekten rätt bra dessutom
Själv har jag nu börjat snegla på en DD 2515, är jäkligt sugen på att prova DD och kan få tag på en till bra pris. Den bör väl tåla effekten rätt bra dessutom
Comment