När däck kommer på fälgarna samt bilen inte är upphissad så ser inte 19" så smått ut längre.
Frontsublådan ha rjag inte gjort ett smack med på 1 vecka, har sågar och skruvat trapp på min "lediga" tid. Men om ett par veckor eller så så borde jag nog kunna få fart på bilen igen.
Tydligen så är det många som vill se bilderna och mitt konto på photobucket är överbelastat. Ska lägga över alla bilder på min hemsida så fort elgiganten behagar att skynda på hårddiskbytet på våran hemdator....har hitills bara tagit 4 veckor.....suck.
Inget nytt gällande billjudet, har dock köpt på mig en uppsättning 550cc spridare så bilen kan få belasta soppakontot ytterligare lite till i sommar, förhopningsvis så ska den gå ännu lite bättre
Trappan är nu så pass klar (hade säker gått fortare om jag byggt den i komposit )att jag tänkt börja med bilen igen. Ska bara städa ur garaget som just nu ser ut som en snickarverkstad som blivit atombombad....
Lite bilder är ju ett måste men efterssom jag inte gjort något på bilen så får ni lite bilder på trappan
Gamla trappan, dock har taket redan rivits bort:
Nya:
Alla räcken har sågats till för att mtacha staket som föregående ägare snickrat själv:
Så ser den ut idag, ska på lite färg till våren och lite nya plattor runtom samt vindskiva och takpapp.
Känner igen mig,snickra, bygga,mont bilstereo.m.m.Tiden räcker inte till riktigt.
Nja inte alltid, speciellt inte med kombinationen av småbarnsförälder och chef med ett personalavsvar för runt 100pers som jobbar spritt över dygnets och årets alla tider / dagar. Men med lite vilja, planering och prioritering så går det mesta att lösa
Comment