Dom måste monteras från undersidan! Får inte plats mellan tak och baffel! :P
Fick ett tragiskt besked nyss, basarna som skulle skickas den 13Maj, lastades på ett plan igår över pölen hem till oss i fina Sverige! Så fraktbolaget sa att dom kommer kanske inte kunna leverera innan helgen! ARHG!!! Blir bara "lite" LESS!!!!
Får göra nån deal att du hämtar dom på arlanda eller nåt ist kanske? :P
Denna gång var det inte IAs fel, eftersom det är första gången jag tar hem från USA var jag en säkerhets risk, så paketen var tvungna att skickas på ett fraktplan ej passagerarplan! Var väl rädd att det var 150Kg bomber förklädda till bashögtalare! Därför dröjsmålet
Hehe, bara vänta och se nu! Hoppas på det bästa bara!
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Denna gång var det inte IAs fel, eftersom det är första gången jag tar hem från USA var jag en säkerhets risk, så paketen var tvungna att skickas på ett fraktplan ej passagerarplan! Var väl rädd att det var 150Kg bomber förklädda till bashögtalare! Därför dröjsmålet
Hehe, bara vänta och se nu! Hoppas på det bästa bara!
Provmonterat med slutsteget för framsystemet. Passar perfekt! Tyvärr så han dom inte trycka loggorna på stegen då jag stressade på dem som bara den! Dom kom i tid iaf! Fick dessa på fredags morgon! :P Har riktigt bra erbjudande på dessa steg om någon vill handla i helgen! Klass AB, 10Kg kärlek!
Comment