Här höll hela projektet dö! Ruskigt tur att jag var tvungen att flytta bältet innan stagningen av lådan! Bältet på förarsidan gick inte att dra ut! Satt stenhårt fast! Fick öppna upp och ta bort lite dämpning, var inte lätt genom den lilla springan jag fick upp! Fast jag huggit sönder lite plast för att få upp den så mycket!
Lite stagning av lådan och där bafflarna ska skruvas fast.
Provar med ena baffeln
Bild från andra sidan! Inte mycket plats kvar till taket!
Bild på bägge bafflarna
Det enda jag inte löst för tillfället är vart jag ska sätta säkringarna till slutstegen! Har inte kommit på någon bra plats! Får inte plats bredvid slutstegen, där är det så pass trångt så skulle inte kunna få fast dem! Det bästa jag kommit på så här långt är baksidan på baslådan innuti lådan! Men den känns inte så himla bra!
Har plats för ca 3500cm2 portarea nu, så hoppas jag klarar mig med det! Måste jag ha mer kan det ställa till med problem om den blir djupare än en ca 20cm
Dom måste monteras från undersidan! Får inte plats mellan tak och baffel! :P
Fick ett tragiskt besked nyss, basarna som skulle skickas den 13Maj, lastades på ett plan igår över pölen hem till oss i fina Sverige! Så fraktbolaget sa att dom kommer kanske inte kunna leverera innan helgen! ARHG!!! Blir bara "lite" LESS!!!!
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Comment