Denna bil köptes för detta ändamål ca 5år sedan! Sedan har jag tyckt att den varit för skadlig att bygga i så den har mest stått! Men nu när SAABen såldes så bestämde jag mig för att göra något åt denna!
Detta är bilen i helhet!
Lite tom på inredning för tillfället men det är bara bra! Mindre att riva ut! :P
Så rev ut det sista!
Golvet kapades till, och efter X antal kapningar så börjar det likna något!
Fick kapa isär golvet för att få in det i bilen. Provmontering och lite distanser så det inte vickar!
Främre delen på golvet provmonterat.
Och även den sista bakre biten verkar passa
Står på tork, alla distanser skruvade och limmade
Börjat kapa till batterilådan! Men verkar saknas något! NSB-90, tomt, NSB-90! Hmm Någon kanske ska kolla sitt PM! Ingen nämd, ingen glömd! Så MICKE!!!!!
Sidoväggen provmonteras
Utfräst för bältet och plastlisten
Andra sidoväggen provmonteras! Om nu jag hade knäppt kort på det! Får göra det i morgon
Montering av ena framhögtalaren.
Detta är bilen i helhet!
Lite tom på inredning för tillfället men det är bara bra! Mindre att riva ut! :P
Så rev ut det sista!
Golvet kapades till, och efter X antal kapningar så börjar det likna något!
Fick kapa isär golvet för att få in det i bilen. Provmontering och lite distanser så det inte vickar!
Främre delen på golvet provmonterat.
Och även den sista bakre biten verkar passa
Står på tork, alla distanser skruvade och limmade
Börjat kapa till batterilådan! Men verkar saknas något! NSB-90, tomt, NSB-90! Hmm Någon kanske ska kolla sitt PM! Ingen nämd, ingen glömd! Så MICKE!!!!!
Sidoväggen provmonteras
Utfräst för bältet och plastlisten
Andra sidoväggen provmonteras! Om nu jag hade knäppt kort på det! Får göra det i morgon
Montering av ena framhögtalaren.
Comment