Bara trycka in den så kommer den på plats! Ca 3750cm2 portarea!
Temporär kabelsallad, då mina batterier inte kommit ännu!
En distans och sedan ett lock!
Och sedan en fil list! Tar inte många liter ut lådan! Tanken är att det ska sitta en plexiskiva där sedan så man kan se säkringarna igenom locket! Ska bli ql att se om någon domare kommer att krypa in får att kolla! :P
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Inga problems! :P Bar höra av er har semester så! Står och tinnertvättar bilen nu för att få bort allt färgdamm från lacken, s*tan vad det sitter! Samt riktigt, riktigt tråkigt!
Väntar på att ZED stegen ska landa nu, hoppas på denna vecka!
Planerar SCC tävlingen i härnösand nu till helgen med, så allt blir klart till den.
Sedan har bilen lagt av, så den står på verkstaden! Slutsteget är på rep, batterierna har inte dykt upp än, så det ser kanonbra ut för tillfället!
Ska låna ett steg till helgen så jag ska kunna dema lite i Härnösand och kanske få ett mätresultat! Största problemet nu är att spela in basarna utan att spela sönder bilen! :P
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Filmade lite med telefonen, så kvaliten vart inget vidare! Steget SB-A300.2 som driver framsystemet är omkopplat så ena kanalen driver basarna. Bänkning av steget så gav det betydligt mer än specarna! :P ca 1x1800w@4Ohm, så gör ca 900w/kanal vid 2Ohm!
Så här blev det iaf!
Varit å provlyssnat på denna en sväng ikväll, basarna bryggade på 4 kanaler på ett ZED levithan = ~300w per bas
Säger bara: stackars bil! tänkte lite WTF när ja såg att bakfälgarna flexade haha
Härligt riv i framsystemet utan att bli minsta elakt också, å då är ja jävligt känslig på elaka ljud
Spelade flera låtar där jag trodde basarna skulle ta över, men skruvades nivån ner så var det svårt att tro att det var 4st 21"are som satt där bak, riktigt snabba mao!
Kommer bli ruskigt grymt med mer mos på dom!
Bogge kommer nog med en flexvideo snart också tror jag, mitt klipp blev nog inge vidare som vanligt hehe :P
Comment