Re: Bmw F34 bygge
Nu är gamla bilen tömd och återställd till original igen.
Processorn ska jag posta till Nonne på uppgradering så man får tillgång till de nya sakerna när man sätter upp nya bilen
Jag har börjat fundera på hur jag ska montera sakerna och hur jag ska göra med subben.
Det jag har att välja på är
Alt1. en 10" xxls på höger sida över batteriet.
Alt2. En 12" xxls på höger sida över batteriet.
Alt3. Två 10"xxls, en på varje sida.
Ska försöka plasta ihop lådan till den andra efoilen i helgen och kanske börja med högra sidan och se hur stor volym det blir.
Det ser ut som om det kan bli hyfsad volym i alla fall på båda sidorna utan att ta något av lastutrymmet.
På vänster sida så sitter styrningen till bakluckan halvdåligt plaserat så jag måste flytta den om jag ska göra en låda på den sidan
Så om volymen blir tillräckligt stor för tolvan kanske det blir bara en bas.
Annars så blir det en tia till att börja med innan den andra nog åker in också så man får lite mer bas.
Såg att bilderna på vänster sida är felvända
Nu är gamla bilen tömd och återställd till original igen.
Processorn ska jag posta till Nonne på uppgradering så man får tillgång till de nya sakerna när man sätter upp nya bilen
Jag har börjat fundera på hur jag ska montera sakerna och hur jag ska göra med subben.
Det jag har att välja på är
Alt1. en 10" xxls på höger sida över batteriet.
Alt2. En 12" xxls på höger sida över batteriet.
Alt3. Två 10"xxls, en på varje sida.
Ska försöka plasta ihop lådan till den andra efoilen i helgen och kanske börja med högra sidan och se hur stor volym det blir.
Det ser ut som om det kan bli hyfsad volym i alla fall på båda sidorna utan att ta något av lastutrymmet.
På vänster sida så sitter styrningen till bakluckan halvdåligt plaserat så jag måste flytta den om jag ska göra en låda på den sidan
Så om volymen blir tillräckligt stor för tolvan kanske det blir bara en bas.
Annars så blir det en tia till att börja med innan den andra nog åker in också så man får lite mer bas.
Såg att bilderna på vänster sida är felvända
Comment