Tänkte visa lite av mitt senaste projekt. Jag har en bmw E90 325D med Gladen system och mosconi D2 steg/processor. Till subben har jag ett Alpine PDX-1.1000 steg som i nuläget driver en portad Alpine Type R 12" i portad låda men jag tyckte inte den blev så musikalisk plus att jag ville ha en låda som utnyttjade utrymmet bättre. Nya subben som ska in i en 30 liter sluten låda är en Helix Q12W.
Jag tävlar inte i ljud eller så utan jag är bara en glad amatör som gillar att ha bra ljud i bilen. Här är de bara cirkelsåg och sticksåg som gäller.
Jag köpte D2 steget beggat för ett år sen och lär mig efter hand hur man tweakar

Jag satte dit fronten med två skruv för att kunna få den på rätt plats vid limning utan att ha subben på plats för att inte få lim på den

Jag tävlar inte i ljud eller så utan jag är bara en glad amatör som gillar att ha bra ljud i bilen. Här är de bara cirkelsåg och sticksåg som gäller.
Jag köpte D2 steget beggat för ett år sen och lär mig efter hand hur man tweakar

Jag satte dit fronten med två skruv för att kunna få den på rätt plats vid limning utan att ha subben på plats för att inte få lim på den
Comment