Lite mer gjort denna helgen. Tyvärr inte så mycket som jag hoppades. Ibland kan t.ex. en skruv eller liknande ställa till det.
Tog runt 20 min att få dit en skruv som sitter i mittkonsolen precis vid gaspedalen. Då är det inte lätt att sikta och samtidigt pressa in kanten.
På första sidan i den här tråden hade jag ett stort paket. Och i detta paket låg ett baksäte.
Det gick smidigt att montera, men jag förstår inte hur de tänkte när de designade detta. Jag är bara 178cm och jag hade bakrutan i bakhuvudet och toppen på pannan tog emot listen på bakluckan.
så d var på VW´s inredningsavdelning Oompa Loompas hamnade efter att chokladfabriken stängde...
Mvh
Rutger
Du lär så länge du lever, heter det.
Jag tror att motsatsen är lika sann. Bengt Feldreich
Men sen stötte jag på patrull. Ramen gick inte på längre...
Skulle behöva slipa bort rejält med plast och den var ju försvagad redan innan då jag fick slipa för P99an. Övervägde ett tag att ändra planerna igen, men sen hämtade jag slippapper. Sen även lite finslipning med stift.
Imorgon ska det testas om den klarar sig när spelaren öppnas.
Imorgon ska det testas om den klarar sig när spelaren öppnas.
Det ser bra ut som vanligt, men jag tror tyvärr att det inte kommer att fungera. Jag sitter med samma problem själv, och jag har inte riktigt kommit fram till någon bra lösning.
Det ser bra ut som vanligt, men jag tror tyvärr att det inte kommer att fungera. Jag sitter med samma problem själv, och jag har inte riktigt kommit fram till någon bra lösning.
Comment