Re: Volvo V50 goes Phoenix Gold
Nej inte konstigt alls - det är liksom hela poängen Jag kör ner allting offline så slukar det inte någon datatrafik när man är ute och far.
Det är väl så att en "kass" master lär inte låta bättre på TIDAL än på Spotify. Appen tycker jag fortfarande kunde fungera bättre (gillar Spotifys bättre) men de släpper kontinuerliga uppdateringar och det blir liiite bättre varje gång.
Det som känns mest irriterande i dagsläget, tycker jag, är att en del artister inte släpper på streamingtjänster alls (så inte specifikt ett issue med TIDAL) förutom på Apple Music. Så jag antar att när Apple Music börjar streama i samma kvalitet som TIDAL (vilket jag tror är planerat?!?) är det läge att byta tjänst...
Bara mina 0.02$
Originally posted by Lonefox
View Post
Originally posted by octan
View Post
Det som känns mest irriterande i dagsläget, tycker jag, är att en del artister inte släpper på streamingtjänster alls (så inte specifikt ett issue med TIDAL) förutom på Apple Music. Så jag antar att när Apple Music börjar streama i samma kvalitet som TIDAL (vilket jag tror är planerat?!?) är det läge att byta tjänst...
Bara mina 0.02$
Comment