Aha den hade jag missat på förra bilden , spännande!
Har du löst det med borrningen du frågade om senast?
Ja,det blev fyrkants rör istället för 10mm plattjärn. http://www.maskindelen.se/maskinkomp...-profilror/251
drar ihop med de här i ändarna på 25*25 rören.
40*40 rören fäster jag i vinkeljärnen som jag har gängade hål i.
Drabbades av en jobb post i veckan, ventilations fläkten lade av.
Felkod blockerad fläkt.
Det blev till att riva ur baslådan. Hittade inga optiska fel .Får lämna in den på Mekonomen imorgon .
I bagaget går det dock framåt .Tillverkar fästen till de tre batterier som skall husera i reservhjuls baljan.
Jag blir nyfiken på flockkvalitén från BRL Borlänge, är du nöjd? Har det skavts bort någonstans? Jag lämnade min bräda till en kille här i Östersund och det blev bara skit! Är flockarn på BRL bättre? Nu har jag nog några timmars slipande framför mig för att få bort skiten...
Jag blir nyfiken på flockkvalitén från BRL Borlänge, är du nöjd? Har det skavts bort någonstans? Jag lämnade min bräda till en kille här i Östersund och det blev bara skit! Är flockarn på BRL bättre? Nu har jag nog några timmars slipande framför mig för att få bort skiten...
Har du provat med en blåslampa först, innan du slipar.
Lars H på BRL är BRA.
Har släppt på ett litet ställe i under kant där jag missade att grundmåla. Det gäller att antingen slipa ner eller måla om det skall bli bra på plast detaljer.
Comment