Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leon Cupra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Leon Cupra

måste ha varit riktigt dålig musik du lyssnade på om inte ens huvudenheten orkade med den...

Trist o höra dlsaren, hojta till om d är nåt jag kan bidra/hjälpa till med.

Mvh
    Rutger
    Du lär så länge du lever, heter det.
    Jag tror att motsatsen är lika sann.
    Bengt Feldreich

Comment

Originally posted by rutger j View Post
      måste ha varit riktigt dålig musik du lyssnade på om inte ens huvudenheten orkade med den...

Trist o höra dlsaren, hojta till om d är nåt jag kan bidra/hjälpa till med.

Mvh
      Rutger
      Tack för din erbjudan Nicklas.Mätte upp kablarna idag och det var tändningskabeln från cambusdosan som var spänningslös.Det blev en djupsuck av lättnad.

Comment

Originally posted by dlsaren View Post
        Tack för din erbjudan Nicklas.Mätte upp kablarna idag och det var tändningskabeln från cambusdosan som var spänningslös.Det blev en djupsuck av lättnad.
        Spelar du så dålig musik att tom bilen slutar ge ström så kanske det e läge att byta skiva

Skämt å sido så ser brädan jävligt bra ut!

Comment

Nu börjar brädan bli klar .Sprutat på svart grund och sedan har Lars flockat den.

Comment

Snyggt blev det!
            MVH F.Trybom

Comment

Kanon fin! Bra jobbat
              "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Tackar är nog den lättaste brädan jag gjort,med tanke på att det sitter två slutna lådor i den.
                Toligt vis för att det gick åt väldigt lite spackel samt att vi använde epoxi .

Comment

Lite uppdateringar inför Elmia

Comment

Några bilder till.Ni är välkomna att lyssna på på elmia elller seastreamgarage
                    Last edited by dlsaren; April 23, 2011, 00:36.

Comment

Grattis till andraplatsen i Adv Unl!
                      Tycker bilen blivit klart mkt bättre än förra året och är övertygad om att framgångarna kommer att fortsätta , du har ju några lätta poäng att hämta hem på installationen och med lite till tweakning hämtar du nog hem en del till på ljudet
                      "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Ser fram emot att lyssna hos Pierre nu i maj! Va så jävla mkt att göra i montern och runt jettan så man han oftast inte stanna till så mkt för å snacka tyvärr =( Å i söndags när man hade tid hade jag huvudvärk av ngn underlig anledning.....

Comment

Originally posted by Hewi View Post
                          Grattis till andraplatsen i Adv Unl!
                          Tycker bilen blivit klart mkt bättre än förra året och är övertygad om att framgångarna kommer att fortsätta , du har ju några lätta poäng att hämta hem på installationen och med lite till tweakning hämtar du nog hem en del till på ljudet
                          Tackar,skall ta tag i motor-rummet till veckan. Vad tror du om att måla bultarna som håller jordkontakterna efter att jag dragit åt dem.

Comment

Originally posted by Holst View Post
                            Ser fram emot att lyssna hos Pierre nu i maj! Va så jävla mkt att göra i montern och runt jettan så man han oftast inte stanna till så mkt för å snacka tyvärr =( Å i söndags när man hade tid hade jag huvudvärk av ngn underlig anledning.....
                            Huvudvärk verkar vara en vanlig åkomma på söndag
                            Lite lättare att komma till å snacka lite på mindre event .

Comment

Originally posted by dlsaren View Post
                              Tackar,skall ta tag i motor-rummet till veckan. Vad tror du om att måla bultarna som håller jordkontakterna efter att jag dragit åt dem.
                              Vet inte exakt hur det ser ut men:
                              Byt ut bultarna(om de är rost på dem) och spraya över med vaselinspray sedan när du dragit fast dem så är de skyddade ifrån korrosion.
                              "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Lite up date inför EM .Vi har snickrat ihop en frontsublåda på 18l.
                                Den kommer att husera en 10" nordica bas.
                                Slutstegen är skickade på uppgradering.Så även diskanterna, där endast fas plattan sparas
                                Lågnivå kablarna uppgraderas till Cord Antem.

Comment

Working...
                                X