Tjena hej!!
Tänkte dela med mig med det lilla projekt jag har på gång!!
Tanken är att bygga en bil som funkar för utställning mm. Men då jag har ett förflutet som tävlande så vill jag även ha lite juste ljud i kärran..
Då min senaste tävlingsbil var en Focus ST så har jag några delar jag kan återanvända....
Målsättningen är att vara klar i tid för Elmia!!

En Ford Focus 2,0 sedan -06a med 7500 mil på mätarn

Tanken är ett den i slutändan skall se ut som en Focus ST sedan. Bilen som Ford själva aldrig byggde. Just denna bilen har en kille i Turkiet byggt!!

Här en bild på de prylar som skall in i bilen. Det som inte är bestämt till 100% är vad för HU jag kommer att använda.
Fler bilder kommer när jag fått kläm på om mina bilder mm funkar :-)
// Anders R
Tänkte dela med mig med det lilla projekt jag har på gång!!
Tanken är att bygga en bil som funkar för utställning mm. Men då jag har ett förflutet som tävlande så vill jag även ha lite juste ljud i kärran..
Då min senaste tävlingsbil var en Focus ST så har jag några delar jag kan återanvända....
Målsättningen är att vara klar i tid för Elmia!!

En Ford Focus 2,0 sedan -06a med 7500 mil på mätarn

Tanken är ett den i slutändan skall se ut som en Focus ST sedan. Bilen som Ford själva aldrig byggde. Just denna bilen har en kille i Turkiet byggt!!

Här en bild på de prylar som skall in i bilen. Det som inte är bestämt till 100% är vad för HU jag kommer att använda.
Fler bilder kommer när jag fått kläm på om mina bilder mm funkar :-)
// Anders R
Comment