Hur går bygget för mellanregister och diskater? Får du till det med aluminiumbaffeln?
Är fullt upp med ungar, hus, jobb, fiske å den förbannade välgödslade gräsmattan Så har bara hunnit passa in och funderat på hur poddarna ska se ut för att kunna riktas. Men har röjt i garaget så snart ska det plastas
PS. Får tacka för dem fina bafflarna!
Det var en satans dynamik i det jag inte hört på endast ett fåtal steg.
Låter bra det
Bara tråkigt att jag inte hunnit lyssna in mig på Nakamichi steget än för att jämföra. Har sneglat på just ett sånt här steg länge, men inte hittat nåt...
Skulle inte bli nu egentligen, men chansen att det blir ett till salu när det väl e dags är ju obefintlig
Allt står still. Semester! Bad och öl är stora hinder att ta sig över
Verkar även ha stött på patrull med Vrx steget. Visar sig att jag nog inte kan använda det till att köra 3-vägs kitet aktivt med detta då c kanalerna verkar gå på delad signal från a och b kanalerna. Varför gör man ett steg på detta viset?? Så det får bli en lösning tillsammans med mitt Nakamichi steg som ändå ingen vill ha för kaffepengar
Blir nog att jag bryggar det till 2x400w och kör midbasar med det. Sen får vrx köra middar och diskanter med sina 4x75w och basen i 2 ohm och 500w. Alternativet är ju att brygga vrx till 2x220w å putta midbasar med detta och bas med 3:e kanalen. Och nakamichi på diskanter och middar med 4x100w. Känns bättre watt mässigt men hade gärna haft Vrx ljudet i poddarna. Några åsikter på detta?
Comment