Tack allihopa!
Ja tråden kommer att uppdateras till bilens nuvarande status , kan väl avslöja att den enda hårdvaran som finns kvar i bilen sedan förra året är de tre CC-2 stegen, resten är nytt................
Förutom att varit med och fingrat i Jens bygge så har jag även hunnit uppdatera Blue eMotion.
Det var på håret att jag hann klart då det som vanligt blir lite mer änn man först tänkt ,
resan till Em avgick på en Tis morgon och bilen blev helt klar på Söndagen och dokumentationen på måndagen........
Jag hade inga ambitioner för tävlingen utan ville mest att Dls skulle få en representabel bil till sin monter så att det räckte till en 3:e plats var riktigt roligt!
Börjar med att presentera setupen:
Med lite tweakning räckte detta till den här:
Börjar med byggbilder på midbasmontaget.
Skippar en massa text men jag har använt original lådorna som förutom dämpning även har stagats inuti.
Skämt åsido - ser grymt ut. Varför var sidokjolen av - bara för dämpning eller såg du över ventilationen av midbaslådorna?
Tack! Sidokjolarna var mkt riktigt av för att dämpa tröskellådorna som midbasarna spelar ut i , det är dock ingen ventilation utan trösklarna är slutna.
Comment