Announcement
Collapse
No announcement yet.
Blue eMotion by heWi
Collapse
X
-
-
Re: Blue eMotion by heWi
Vi väntar på nästa update...__________________
Mvh Jonas
Ljudnörd, SAAB-frälst, motorcyklist och trafiklärare
8ggr Svensk Mästare SQ & Multimedia
Min byggen: Saab 9-5 Soundtjeck 130dB Polk/Momo M5 PV 444
Comment
-
Tjena!
Som ni kanske noterade låg det även lite mörkgrå matta med lim pålagt på förra bilderna.
Dessa + ett par till var för att klä bagage bygget.
Så här blev det:
Det tog sin lilla tid att klä allting och det blev en del spill:
I genomföringarna kommer jag sätta sådana här:
Trevlig helg på er!
Comment
-
Jaha....det här va ju jäääävligt basic..??? :P
För en med tummen mitt i handen så är även detta rena rymdforskningen.. ser grymt lovande ut hörrö!
Comment
-
DLS älskare som jag är blir jag nästan förbannad att mitt egna bygge inte ens blir en tredjedel så bra som ditt!
Jag vill också lyckas med såna detaljer som du gör!
Men bygget är förbannat snyggt, och jag följer det tills slutet och försöker suga åt mig så mycket information och tekniker du använder som det är möjligt
Dom där ringarna i genomföringarna, vart finns dom och har du sett dom i andra storlekar?www.12vled.se - Cool & fräsch belysning till bilen!
Comment
-
Originally posted by jokko23 View PostJaha....det här va ju jäääävligt basic..??? :P
För en med tummen mitt i handen så är även detta rena rymdforskningen..
Originally posted by jokko23 View Postser grymt lovande ut hörrö!
Originally posted by Hassman View PostDLS älskare som jag är blir jag nästan förbannad att mitt egna bygge inte ens blir en tredjedel så bra som ditt!
Jag vill också lyckas med såna detaljer som du gör!
Men bygget är förbannat snyggt, och jag följer det tills slutet och försöker suga åt mig så mycket information och tekniker du använder som det är möjligt
Originally posted by Hassman View PostDom där ringarna i genomföringarna, vart finns dom och har du sett dom i andra storlekar?
Comment
-
Gah, Hewiklass...
"slängde ihop på en månad"
GÖSSES!
Bygglogg: SQW: TransFårrden
Comment
-
Comment
-
Grym installation som vanligt i dina bilar!__________________
Mvh Jonas
Ljudnörd, SAAB-frälst, motorcyklist och trafiklärare
8ggr Svensk Mästare SQ & Multimedia
Min byggen: Saab 9-5 Soundtjeck 130dB Polk/Momo M5 PV 444
Comment
-
Comment
-
Det är så där man skulle vilja att det såg ut i sin egen bil. Fasen vad snyggt det blev, och med DLS loggan, så lyftes det ett par pinnhål direkt.
Klart man blir "avis".-När smaker en blues som bäst?
-Hvaergang!
Keep The Devils music alive.
Alcohol does not make you FAT-it makes you LEAN........against tables, chairs, floors, walls and ugly people.
Comment
-
Det här är fin morgonmedicin - när kaffet inte verkar tar man en tur och glor igenom Hewwans tråd, och vips infinner sig känslan av djävlaranamma igen
Bygglogg: SQW: TransFårrden
Comment
-
Skjut på mer med kameran. Vill se mer!Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
--------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..
Comment
-
För er som kritiserar era egna kunskaper så kan jag trösta er med att det som Hewan visar upp i denna tråd faktiskt inte är svårt att åstadkomma. Det kräver
1. övning
2. RÄTT verktyg
3. Tålamod och tid
4. Lite vardaglig kunskap om vilka små pryttlar man kan hitta. Elfa, Farnell, med flera.
sen är det bra om man inte behöver stå utomhus och frysa och ha bråttom....
Det är inte jättesvårt. Det han gjort i den röda är värre. Men det här vågar jag påstå grejar alla som inte har tummen precis mitt i handen.SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
Comment