Announcement
Collapse
No announcement yet.
Blue eMotion by heWi
Collapse
X
-
-
Re: Blue eMotion by heWi
Jag måste nog tyvärr säga att jag inte gillade den där färgkombinationen, även om både rött och blått i sig är snyggt så gilla jag inte den kombinationen. Men du ska ju ändå ha creds för ditt arbete som som alltid är på topp! Vem vet det kanske smälter samman bättre i verkligheten.
Comment
-
Tjena!
Då bränner vi av bagaget då
Före:
Efter:
Satte även dit led belysning i sidopanelerna som hade öppningar upptill:
Glömde visa igår men även dekorpanelerna på bakdörrarna fick såklart lite blå känsla över sig :
Så nu har ni hela bilden av hur bilen ser ut
Ha d bra och Trevlig Helg allesammans!!
Comment
-
Jättefint bygge får jag säga.Sedan kan jag tillägga att du har gett mig insperation till mitt bygge.Lancia A112 Junior -84
Lancia A112 Abarth -84
Lancia A112 Abarth -84 (Black Abarth)
Lancia A112 Abarth -85 (fd lady cup)
Rover Mini Silverstone Edition -93
Bmw 330i Touring -02
http://www.garaget.org/roer75
Comment
-
Sjukt Nice!...there are only 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't...
Bygglogg BMW G20: BMW G20 SQ (Ny!)
Bygglogg BMW F36: BMW F36 SQ
Bygglogg Audi Q7: Audi Q7
Bygglogg BMW F10: Tvåstegsprojekt i BMW F10
Team Ljudbyggaren
1:a Plats Skilled OEM - SM 2017
3:e Plats Master OEM - SM 2018
8:e Plats Master OEM - EM 2018 ()
Comment
-
Originally posted by roer75 View PostJättefint bygge får jag säga.Sedan kan jag tillägga att du har gett mig insperation till mitt bygge.
Originally posted by carlr View PostSjukt Nice!
Originally posted by T-Micke View PostSer bra ut
Det skulle vara kul att höra hur det låter också
Comment
-
Wow säger jag bara. Jag är mållös. Grymt stilrent och snyggt gjort med skuffinstallationen. När finns tillfälle att lyssna på bilen också. Skulle vara jäkligt kul att höra om ljudet står upp emot förväntningarna.
Med vänlig hälsning, Z
Comment
-
håller med dom andra mycket snyggt och diskret.
gillar färgen i ampracket. inga poppiga neon färger.Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."
Facebook: husse bygger gladenwagon
Instagram: husse_bygger_gladenwagon
Comment
-
Originally posted by sqrewdriver View PostKänner mig taggad till tusen att börja riva i e34an. Snyggt som vanligt löjligt bra
Originally posted by Mange1972 View PostBlev riktigt stiligt, gillar att du använder en neutral belysning, riktigt stilrent.
Originally posted by zovix View PostWow säger jag bara. Jag är mållös. Grymt stilrent och snyggt gjort med skuffinstallationen. När finns tillfälle att lyssna på bilen också. Skulle vara jäkligt kul att höra om ljudet står upp emot förväntningarna.
Med vänlig hälsning, Z
Originally posted by huSSe View Posthåller med dom andra mycket snyggt och diskret.
gillar färgen i ampracket. inga poppiga neon färger.
Originally posted by Namenlos View PostKanonfint bygge alltså! hur djupt fräste du DLS-loggan i bagaget?
Comment
-
Jag gillar ditt bygge HeWi!!
Jag håller ju på med mitt eget lilla bygge som du vet å får genast lite tankar:-)
Jag kommer oxå att köra med blå detaljer, men inte fullt så mkt....
Vilken klass tror du att du kommer att tävla i med bilen?
Jag ser fram emot att provlyssna bilen när säsongen är igång!!
// Anders RedighMvh Anders Redigh // LP ENTREPRENAD
Samarbetspartners: ArmourNordic, Amring, Greatwork, Street Performance, CMS Group,
Proud member of: Ford Focus Club Sweden
Comment
Comment