Re: Volvo S60 T5 SQL
Allt under 50h på volym som får basarna att flåsa lite är inte att betrakta som inspelat i mina ögon
matade in ditt sys efter förmåga, om man "bortser" från din "tunnel" (i grönt) kontra vad som händer om man kopplar på tunneln. (gult)
http://imgur.com/a/xW1JJ
Några slutsatser: Du tappar output en smula strax över din avstämning som följd av den främre kammaren.
Du får en smula förlängt ös neråt iregistret som följd av porten.
Den främre porten påverkar inte avstämningsmässigt uppåt nämnvärt förren en bit över 100hz och det är att bortse ifrån...
Din porthastighet av den inre porten minskar som följd av den främre kammaren.
Kikar man på Groupdelay får man yterligare en smula "sänkt" peak, som kan hjälpa till att spela dig ditt spratt strax runt 30hz, snarare än de avsedda 38hz.
Saker plötsligt makes mer sense!
Allt under 50h på volym som får basarna att flåsa lite är inte att betrakta som inspelat i mina ögon
matade in ditt sys efter förmåga, om man "bortser" från din "tunnel" (i grönt) kontra vad som händer om man kopplar på tunneln. (gult)
http://imgur.com/a/xW1JJ
Några slutsatser: Du tappar output en smula strax över din avstämning som följd av den främre kammaren.
Du får en smula förlängt ös neråt iregistret som följd av porten.
Den främre porten påverkar inte avstämningsmässigt uppåt nämnvärt förren en bit över 100hz och det är att bortse ifrån...
Din porthastighet av den inre porten minskar som följd av den främre kammaren.
Kikar man på Groupdelay får man yterligare en smula "sänkt" peak, som kan hjälpa till att spela dig ditt spratt strax runt 30hz, snarare än de avsedda 38hz.
Saker plötsligt makes mer sense!
Comment