Jag är egentligen inte mycket för att lägga upp en massa byggbilder, för det brukar inte vara det resultatet som finns i bilen.
Det jag menar är att man byter ut paneler efterhand som bygget tar form, idéer ändras samt nivån höjs hela tiden på diverse lösningar.
Tid och ork finns inte att uppdatera info i diverse trådar.
Men nu har jag bestämt mig för att göra ett försök med att dela med mig av blod svett och tårar.
Som många vet har jag haft min VW Bora 1,6 -00 sedan 2003.
Bilen hade gått ca 5300 mil när den införskaffades för 113 000:-
I dag har bilen gått drygt 10 000 mil, det betyder att den rullar ca 500 mil per år!
Bilen stoppades undan för 3 år sedan då Jocke (min son) dog, det fanns inte så mycket inspiration till att bygga när det bästa jag skapat togs ifrån mig!
Men nu känns det som om tiden hunnit ifatt, jag har mer energi och glädje till att engagera och skapa diverse byggnationer igen.
Så nu i maj 2013 när solen börjar bli blank igen, ja då e det bygge som gäller!
Det jag menar är att man byter ut paneler efterhand som bygget tar form, idéer ändras samt nivån höjs hela tiden på diverse lösningar.
Tid och ork finns inte att uppdatera info i diverse trådar.
Men nu har jag bestämt mig för att göra ett försök med att dela med mig av blod svett och tårar.
Som många vet har jag haft min VW Bora 1,6 -00 sedan 2003.
Bilen hade gått ca 5300 mil när den införskaffades för 113 000:-
I dag har bilen gått drygt 10 000 mil, det betyder att den rullar ca 500 mil per år!
Bilen stoppades undan för 3 år sedan då Jocke (min son) dog, det fanns inte så mycket inspiration till att bygga när det bästa jag skapat togs ifrån mig!
Men nu känns det som om tiden hunnit ifatt, jag har mer energi och glädje till att engagera och skapa diverse byggnationer igen.
Så nu i maj 2013 när solen börjar bli blank igen, ja då e det bygge som gäller!
Comment