Har tweakat om ljudet en del annars har det inte hänt så mycket. Jobbet stjäl lite väl mycket tid ibland.
Imorgon bär det av till Skövde och domarkurs. Ska bli intressant.
Just det ja. Glömde ju uppdatera efter Mantorp. Hann lägga några timmar på att sortera bilder och göra lite dokumentation. Så nu hoppade poängen upp en hel del. Lägger jag till ca 2 bilder på installationen (som den ser ut nu) så är jag uppe i runt 110 poäng. Sen blir det givetvis mer bilder att lägga till när baslåda och andra steget är monterat.
Här går det mer bakåt än framåt. Monterat isär allt igen. Ska fixa lite detaljer + ta lite mer bilder till dokumentationen. Baslåda ska kläs och monteras. Bygga slutstegsrack och fixa dörrsidorna. Så det är gasen i botten fram till finalen.
Här går det mer bakåt än framåt. Monterat isär allt igen. Ska fixa lite detaljer + ta lite mer bilder till dokumentationen. Baslåda ska kläs och monteras. Bygga slutstegsrack och fixa dörrsidorna. Så det är gasen i botten fram till finalen.
2 fotbollsmatcher har styckat upp helgen, men har hunnit med lite grann iallafall.
Tror jag har hittat vinklarna på diskanterna nu så har skruvat fast dem. Tagit lite mer kort för dokumentationen och färgkodat färdigt under plattorna på i-brädan.
Inget direkt roligt att visa på bild.
De små trekantiga tygbitarna är till gallret till originaldiskanterna i a-stolparna.
Växelspaksdamasken gjorde jag större än original för att få den lite mer fluffig.
Var lite mörkt när jag tog några av bilderna så blixten gjorde att det kan se lite rosa ut. Men färgen ligger lite mellan klarröd och vinröd.
Comment