Husrenoveringen står tillfälligt still, då vi väntar in el och rörkrökare. Så var nere på Biltema igår och köpte lite tillbehör. Så om allt går som jag vill, så ska jag nog hinna fästa baslådan och slutstegen till helgen
Var spännande att greja idag. Var 5 plusgrader när jag började. Sen började det snöa/hagla. Fick ta en rast, och kolla på skidåkning på tv. När jag var färdig för dagen hade det blivit minusgrader, och asfalten var snorhal.
Men nu sitter slutstegen fast. M6 bultar med låsmuttrar. 5mm plattjärn känns stabilt. Hann även koppla in AS200.2. Men då jag köpt för korta skruvar för att kunna dra fast baslådan, blev det ingen provspelning av basen.
Inte hänt något ljudmässigt, men det står inte helt still.
Jag har som sagt tagit beslutet, att det även ska bli lite mer show över bygget. Då det i mitt fall inte blir att lasta i massa basar och mer slutsteg, så läggs krutet på bilen, och anläggningens utseende.
Dörrsidorna ska få sig en hel make-over. Då överdelen är lackerad bollade jag lite ideér med Wickedpaint.
Något åt detta hållet.
Har stört mig på att yttre delen av innerhandtaget är ganska slitet.
Tänkte först försöka få tag i en ny. Men kom på att jag fortfarande har lite tyg kvar jag kan leka med.
Har stört mig på att yttre delen av innerhandtaget är ganska slitet.
Tänkte först försöka få tag i en ny. Men kom på att jag fortfarande har lite tyg kvar jag kan leka med.
Enkelt men effektivt, jag gjorde likadant på min fast med samma grå vinyl som jag hade till bafflarna.
Comment