Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projekt 850R

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Projekt 850R

Originally posted by Cequel View Post
    True dat, spontant känner jag alltid att Laholm behöver vakna ^^, Ice Cube said so!

Så, Jimmö. Är det så att överraskningen skall "komma" innan Göteborg? Eller är det tänkt så att allting kommer vara redo och färdigt att chocka den gamla fäskekörkan den 3e? ^^,
    Förhoppningsvis skall det hinnas monteras innan gbg om allt går enligt planerna . Bara hålla tummarna så blir fallet
    155++db@25hz
    http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

sigpic

Ljudbyggaren.se

Comment

Jasså så du ska hinna bygga vägg tills dess bra jobbat
      Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
      sigpic
      Tack till Ljudia AB

Comment

Originally posted by klåp View Post
        Jasså så du ska hinna bygga vägg tills dess bra jobbat
        Tror inte väggbygge blir något ämne för denna bil....tyvärr måste jag säga....

men, det kommer nog att hända en del kuliga grejor ändå...he he he
        En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

Comment

Tjena!
          Inte varit inne här inne på åratal(semester) och det är inte bra, för nu har man ju missat MASSOR med läsning.

Har iaf inte gjort nånting med ljudet sen sist förutom förlängt 6" porten en ganska bra bit(från 5 cm till 30). Har en trevlig avstämmning på 29 hz nu(spelar sjukt nice ).

Dock är jag splittrad som tusan på hur jag ska göra med mitt ljud. Är inte alls kul då man inte kan/vill/får göra som man vill. Blä för att ja skaffat en fin bil .
          Och ekonomin tillåter inte heller att köpa en bil till att bygga i.
          Så man har som tappat all lust vad gäller ljud just nu. Funderar på att plocka ur allt i skuffen så man kan ta sig en funderare på hur man ska göra.

Har lust att bygga sub vid passagerar fötterna och bygga om brädan för å få bättre ljudbild. Får se vad man hittar på framöver
          155++db@25hz

sigpic

Ljudbyggaren.se

Comment

vafan jimmy, du kan hitta en gammal sleten 850 som är bessad för 3-4k.

min vägg byggs för fullt
            TEAM BROSSAN

SM 2:a i outlaw på Easca SM

Comment

Kanske dags å uppdatera här^^.

Ljudet i bagaget är utrivet (ok med VÅLD) eftersom jag inte ska tävla mer i år med denna setupen.

Lyckades bli SM vinnare iår igen på vallåkra i Bassrace 129,9 och vann även båda kvällarna på Nightbreak .

Så nu planeras det för fullt vad som ska hända med denna bil samt i kommande bil .

I denna blir det nog att leta en beggad instrument bräda å bygga in 2 st 6,5"or samt använda min B2ac10" under handsfacket å se hur det kan låta .
              Blir nog även byte av stereo. Haft min clarion i 5 år nu å känner det kan va kul å testa nå nytt även om jag grymt nöjd med den fortfarande .

Lägger upp bilder då man börjat på detta "sq" bygge
              155++db@25hz

sigpic

Ljudbyggaren.se

Comment

Så länge det blir minst samma tryck med "put on" så får det godkänt.

Comment

Working...
                X