Tjena!
Nu äntligen har man börjat med bygget i ny bilen.
"Tyvärr" blir det denna gången inte lika galna ideer i denna bilen som i gamla eftersom jag tycker denna är för fin att förstöra + att man vill behålla lite av prestandan.
Men framsystemet blir likadant som jag hade tänkt ha i gamla bilen. Så blir nog förhoppningsvis så att man kan möta upp basen ganska bra med detta framsystem.
Här får ni lite bilder, först en system bild. DOCK tror jag det blir 2 st Stetsom steg till hcca:n
Är alltså:
4st DLS MS6A kit som kommer drivas av 2st DLS A3(1 per dörr).
1 eller 2st Stetsom 6K2D slutsteg som ska driva 1st "Dreddan Delux" Orion Hcca 10"
Lågnivå kablar:
2 st DLS ultimate silver
1st Autoleads dyrare modell
Högtalar kablar:
DLS SCP 2x2,5. 2st på vardera sida av bilen
Byggbilder kommer nog i veckan
Nu äntligen har man börjat med bygget i ny bilen.
"Tyvärr" blir det denna gången inte lika galna ideer i denna bilen som i gamla eftersom jag tycker denna är för fin att förstöra + att man vill behålla lite av prestandan.
Men framsystemet blir likadant som jag hade tänkt ha i gamla bilen. Så blir nog förhoppningsvis så att man kan möta upp basen ganska bra med detta framsystem.
Här får ni lite bilder, först en system bild. DOCK tror jag det blir 2 st Stetsom steg till hcca:n
Är alltså:
4st DLS MS6A kit som kommer drivas av 2st DLS A3(1 per dörr).
1 eller 2st Stetsom 6K2D slutsteg som ska driva 1st "Dreddan Delux" Orion Hcca 10"
Lågnivå kablar:
2 st DLS ultimate silver
1st Autoleads dyrare modell
Högtalar kablar:
DLS SCP 2x2,5. 2st på vardera sida av bilen
Byggbilder kommer nog i veckan
Comment