Hejsan har en 3 dörrars golf IV -99 som jag tänkte bygga lite i.
Planerna är 2 st DD3515 2x2 1 bakom varje framsäte, blir nått vägg liknande eftersom baksätet i en 3 dörrars bil är relativt odugligt ändå
bara jobbigt att ta sig i och ur.
Slutsteg ska preliminärt bli 2 st dynabel bf7501 men saknar för tillfället 1 slutsteg, pga inkompetent person som bränt det, så om nån har ett liggandes så hör gärna av er alternativt 2 st andra steg i samma spec eller 1 som lämnar ca 5k wrms i 2 ohm.
Batteri har jag för tillfället ett stinger spp2150
Högtalare är inte bestämt riktigt än men använder det som jag har liggandes till att börja med
1 kit pioneer ts-c171prs
1 kit pioneer ts-c131prs
har även ett dls r6a kit liggandes
som 2 kanals slutsteg så har jag
1st gzna 2800x
1st rockford t3002
2st dynabel 1502
vet dock inte riktigt vilka som kommer användas till vad.
Detta bygge kommer mest va som tidsfördriv och nöje men kommer att bygga lådorna så att de ska gå att pressa ur ordentligt
om nån har tips på vad när och hur
hör gärna av er bygget kommer starta under början av nästa vecka, ska börja klura ut hur de ska se ut nu under denna veckan.
mvh
Planerna är 2 st DD3515 2x2 1 bakom varje framsäte, blir nått vägg liknande eftersom baksätet i en 3 dörrars bil är relativt odugligt ändå

Slutsteg ska preliminärt bli 2 st dynabel bf7501 men saknar för tillfället 1 slutsteg, pga inkompetent person som bränt det, så om nån har ett liggandes så hör gärna av er alternativt 2 st andra steg i samma spec eller 1 som lämnar ca 5k wrms i 2 ohm.
Batteri har jag för tillfället ett stinger spp2150
Högtalare är inte bestämt riktigt än men använder det som jag har liggandes till att börja med
1 kit pioneer ts-c171prs
1 kit pioneer ts-c131prs
har även ett dls r6a kit liggandes
som 2 kanals slutsteg så har jag
1st gzna 2800x
1st rockford t3002
2st dynabel 1502
vet dock inte riktigt vilka som kommer användas till vad.
Detta bygge kommer mest va som tidsfördriv och nöje men kommer att bygga lådorna så att de ska gå att pressa ur ordentligt

om nån har tips på vad när och hur

mvh
Comment