Den kommer att stå helt löst. Gött att veta om man krockar med bubblan så dör man snabbt
Jag är tvungen att kunna flytta på den när jag skall köra på strippen men även när jag skall ha in och ut prylar. Jag har funderat på någon form av platta i botten som med slits. Får montera trämuttrar i bottern av lådan som jag skruvar bultar i. Bulthuvudet trär man sedan in i slitsen. Den kommer tyvärr inte sitta helt stumt monterad men det förhindrar att den kan flyga framåt i alla fall.
Steget kom på plats med till slut, Gjorde det synligt men det är mest för att jag redan hade kompressorn där jag tänkt ha steget. Nu blir det ju lättare att justera med om man vill det.
Steget kom på plats med till slut, Gjorde det synligt men det är mest för att jag redan hade kompressorn där jag tänkt ha steget. Nu blir det ju lättare att justera med om man vill det.
Fronten utan all packning
Från en Vw fantast till en annan, helt fantastiskt coolt gjort!
Basväskan genialiskt:-)
Framsystemet, läckert och smälter in perfekt det enda jag reflekterade på är den lilla (lådvolymen) till middarna. Men det kanske funkar.
Hur som helst me like!!
Tackar Putte, jo volymen är kanske inte riktigt perfekt och någon liter till hade nog inte varit helt fel. Tyvärr är jag tvungen att kompromissa lite då jag inte vill kapa sönder mina gamla original dörrsidor.
Får jag bara fixat lite matta från tyskland är jag inne på att tillverka kickpaneler nere på sidorna vi fötterna istället.
Jag är ingen guru på plastic fantstic så det kommer jag nog att behöva hjälp med
Comment