Tjenixen! Andreas heter jag, men kallas för korven. Är 17år och kommer från Falun, studerar Personbilsteknik på Haraldsbogymnasiet i Falun.
Har tidigare byggt ljud i en Volvo Duett äkta EPA. Spelade runt 140dB. Samtidigt så höll jag på och snickrade lite ljud i min pappas gamla Golf 3 Variant, hade en B2 ES15 matat av ett Zachry R1500D och 3st Deka Intimidator i skuffen. Och med min vanliga tur så skulle jag på Ljudbutiken i Gävles tävling en Lördag. Dock när jag va påväg hem från skolan på Torsdagen i min kära epa... Hade lite bråttom hem för man va lite skit nödig, POFF så stog det en Farbror i lysande gul jacka och vinkade in mig på en väg. Våra kära vänner Polisen stog såklart där.
3600kr i fortkörningsböter, och indraget körkort i 2 månader. Så det vart hem fort och sälja B2an,steget och batterierna surt nog för att pröjsa bötern....
Men nu när man är tillbaka på vägen med ett litet bygge i epan ( Gladen SQX08, Amega Q-comp 50 osv osv) så har jag insett att körkortet är inte långt borta. Så då kan man ju kika gärna börja bygga i golfen igen?
Planerna som jag har för den är:
Få en riktigt clean och fin bil som sticker ut ur mängden! Kommer fixas sänkning, fälgar, plast foilieras med Plasti Dip osv.
Men det viktigaste är såklart LJUDBYGGET som blir i den!
ChriZtoffer här på forumet är en nära vän som garanterat kommer vara inblandad en hel del i bygget!
Det mesta av prylarna som jag inte har kommer handlas av Seastreams Garage
Setup:
Huvudenhet: Kenwood KDC-6051U
Framsystem: Gladen RS165 DUAL
Slutsteg för framsystemet:Gladen XL250C2
Basar: 3st Gladen RS12
Slutsteg till basarna: Gladen SPL1800C1
Batterier: Är okänt... Dom kommer dock komma från www.batteripoolen.se !
Enda som är lite synd är att det blir lite av ett långtids projekt... Har inget jobb så min budget är ganska begränsad, men jag kämpar på endå!
Här kommer nån liten bild på offret!
Visst, det är ingen skönhet. Men det ska jag försöka ändra på!
Kommer nog någon uppdatering här i veckan!
Höres!
//Korven
Har tidigare byggt ljud i en Volvo Duett äkta EPA. Spelade runt 140dB. Samtidigt så höll jag på och snickrade lite ljud i min pappas gamla Golf 3 Variant, hade en B2 ES15 matat av ett Zachry R1500D och 3st Deka Intimidator i skuffen. Och med min vanliga tur så skulle jag på Ljudbutiken i Gävles tävling en Lördag. Dock när jag va påväg hem från skolan på Torsdagen i min kära epa... Hade lite bråttom hem för man va lite skit nödig, POFF så stog det en Farbror i lysande gul jacka och vinkade in mig på en väg. Våra kära vänner Polisen stog såklart där.
3600kr i fortkörningsböter, och indraget körkort i 2 månader. Så det vart hem fort och sälja B2an,steget och batterierna surt nog för att pröjsa bötern....
Men nu när man är tillbaka på vägen med ett litet bygge i epan ( Gladen SQX08, Amega Q-comp 50 osv osv) så har jag insett att körkortet är inte långt borta. Så då kan man ju kika gärna börja bygga i golfen igen?
Planerna som jag har för den är:
Få en riktigt clean och fin bil som sticker ut ur mängden! Kommer fixas sänkning, fälgar, plast foilieras med Plasti Dip osv.
Men det viktigaste är såklart LJUDBYGGET som blir i den!
ChriZtoffer här på forumet är en nära vän som garanterat kommer vara inblandad en hel del i bygget!
Det mesta av prylarna som jag inte har kommer handlas av Seastreams Garage
Setup:
Huvudenhet: Kenwood KDC-6051U
Framsystem: Gladen RS165 DUAL
Slutsteg för framsystemet:Gladen XL250C2
Basar: 3st Gladen RS12
Slutsteg till basarna: Gladen SPL1800C1
Batterier: Är okänt... Dom kommer dock komma från www.batteripoolen.se !
Enda som är lite synd är att det blir lite av ett långtids projekt... Har inget jobb så min budget är ganska begränsad, men jag kämpar på endå!
Här kommer nån liten bild på offret!
Visst, det är ingen skönhet. Men det ska jag försöka ändra på!
Kommer nog någon uppdatering här i veckan!
Höres!
//Korven
Comment