Hallå, vart och köpt mig en "ny" bil här i veckan, blev en BMW 520 från 92. Givetvis är det väl tänkt att stereon ska uppgraderas lite så lika bra med en tråd för att få in tips En bild på aset är väl en bra början:
Mina planer är som följer, 6,5" i kickpaneler.
FÄRDIGA SNYGGA KICKPANELER TILL E34 KÖPES!!!!
Och sätta diskanterna på lämplig plats, vet inte om uppe på instrumentbrädan funkar skapligt? Kitten ska iaf drivas av de främre kanalerna på ett SPL 150.4 som de bakre kanalerna bryggas till bas så länge.
2,5" - 3,5" - 4" koaxialer i brädan, vet inte vad som går in där?
Tänkte driva dessa på HU mest för att fylla ut, bra eller anus?
10" RE Audio SR10 D2 kopplad med spolarna i serie.
får då 360wrms@4ohm.
Dela allt aktivt i HU, låta basen gå upp till 80hz sen låta 6,5" ta över, eller är det för lågt/högt?
Med tiden och allt efter ekonomin tillåter ska bygget i skuffen givetvis uppgraderas för att flytta lite luft
Tips och förslag mottages gärna, finns flera E34 projekt på forumet så det bör finnas folk med koll
Mina planer är som följer, 6,5" i kickpaneler.
FÄRDIGA SNYGGA KICKPANELER TILL E34 KÖPES!!!!
Och sätta diskanterna på lämplig plats, vet inte om uppe på instrumentbrädan funkar skapligt? Kitten ska iaf drivas av de främre kanalerna på ett SPL 150.4 som de bakre kanalerna bryggas till bas så länge.
2,5" - 3,5" - 4" koaxialer i brädan, vet inte vad som går in där?
Tänkte driva dessa på HU mest för att fylla ut, bra eller anus?
10" RE Audio SR10 D2 kopplad med spolarna i serie.
får då 360wrms@4ohm.
Dela allt aktivt i HU, låta basen gå upp till 80hz sen låta 6,5" ta över, eller är det för lågt/högt?
Med tiden och allt efter ekonomin tillåter ska bygget i skuffen givetvis uppgraderas för att flytta lite luft
Tips och förslag mottages gärna, finns flera E34 projekt på forumet så det bör finnas folk med koll
Comment