Hur stagade du upp porten? 2mm är tunt för att vara syrafast (=
Fast tjockare kostar ju en del ;P
hehe stagade upp den provisoriskt med träbitar och spännband det fungerade faktist, dock så släppte spännbanden efter ett tag... Funderar på att dra lådan till skolan igen och svetsa dit en ram av fyrkantsprofiler
Känner igen namnet "punti" väldigt mycket och har mina aningar om varför..
Skoj bygge, blir riktigt sugen på och börja bygga jag med när man ser detta! Keep it up!
Jasså? ut med det då gött att du gillar tråden!
Går lite sakta nu, men ska börja bygga snart igen. Bilen ska besiktigas den 13de och har haft lite att fixa tills dess. Morfar ville inte heller att jag skulle börja riva dörrarna innan besiktingen så... Helgen den 20de händer det nog lite saker skulle jag tro
Går lite sakta nu, men ska börja bygga snart igen. Bilen ska besiktigas den 13de och har haft lite att fixa tills dess. Morfar ville inte heller att jag skulle börja riva dörrarna innan besiktingen så... Helgen den 20de händer det nog lite saker skulle jag tro
Haha pinsamt nog är jag säker på att jag känner igen ditt namn från mnf?
Hittade en bild på hur det ser ut i bagaget på mobilen. Ser ut som fan, borde få pris? Photoshop valde också att inte fungera efter formateringen av datorn, sen med mobilkamera så blir det ingen rolig bild, menmen :P
Comment