4xmidbas, 2 diskanter och 2 delningsfilter, Amega qcomp 60 Nu är ju då min fråga hur jag ska koppla in detta, vad för steg jag ska satsa på för att driva detta så bra som möjligt...
4xmidbas, 2 diskanter och 2 delningsfilter, Amega qcomp 60 Nu är ju då min fråga hur jag ska koppla in detta, vad för steg jag ska satsa på för att driva detta så bra som möjligt...
Någon som har ett förslag?
Som vanligt är det väl en fråga om budget så skriv vad plånboken kan tänkas tillåta så kommer du få lite bra förslag!
Delningsfilterna kan jag lägga i en djup byrålåda om det skulle vara så
Vet inte vad jag bör lägga på steg till detta, men 10k +- är jag inte rätt att lägga i alla fall. (Kanske behövs ännu mer, jag vet inte?) Vill ha lite olika förslag i olika prisklasser helt enkelt. Jag är inte omöjlig
Här var det dött... Tänkte bara dra lite kort om vad som händer framöver. Håller på att rostlaga dörrarna, och kan bara fixa med bilen någon helg per månad, så det är därför det gå så otroligt sakta. Hur som helst, en slotport kommer byggas i skolan (troligtvis i 2mm rostfritt stål) sedan ska skuffen byggas klart, det ska sågas ut lite täckbitar, kläs osv.
Skickar med en bild också för text är så himla tråkigt
Comment