Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi A3-projekt
Collapse
X
-
Re: Audi a3 PROJEKT!
Vad är målet med bygget? dBdragrace, bassrace eller sq?sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel
Comment
-
För mycket är lagom
Comment
-
Originally posted by Svenn3SaataN View PostSer ju inte helt fel ut Vad är det för tjocklek på kablarna?
Tyvärr ShaddeN, steget stannar hos mig
Filmen - http://www.garaget.org/video/1gh08us1xbst (hoppas inte på för mycket bara)Last edited by Punti; July 6, 2009, 18:56.För mycket är lagom
Comment
-
Originally posted by The one n only View Postvad är det för låt?
Snyggt bygge
Originally posted by sjobas View Postvar bara försiktig med volymkontrollen.. tror inte basen gillar om du släpper lös stetsomsteget för fullt
Originally posted by ShaddeN View PostJäkligt nice! Men jag står fortfarande fast vid att du inte behöver det steget För jag vill haaaaa!! hahahFör mycket är lagom
Comment
-
Originally posted by Punti View PostSteget är kanske lite overkill till den basen, men vem vet vad som kommer i framtiden? Så det stannar hos mig
Hoppas själv på att kunna hitta något liknande och göra mig ett bra klipp i framtiden
Comment
-
jag kör själv med stetsom men ett V 6K2 D 1 oHM å det e där krut i men mycket ström kräver detLjudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se
Comment
-
Jahopp då har man slipat som en galning, utan att bli färdig.. Bygger "slutstegshållare" som bara ska få lite skruvar på sig sen är den klar. Glömde dock att ta kort på den..
Bilen är sjukt ful, och jag tänker inte lägga några större pengar på att göra den vacker.. Funderar dock på att fräsha upp de befintliga fälgarna tills det kommer nya. Är svart något tror ni?
(Tog bort det plåtrena stället lite snabbt, därav ser det inte så bra ut)För mycket är lagom
Comment
Comment