Re: Raunchy The Bug
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Raunchy The Bug
Collapse
X
-
Originally posted by Mats H View PostSjukt nice lackerat! Oavsett vad andra torrbollar tycker så är det grymt konstnärligt gjort. Gillar "Alien-stuket".Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment
-
Originally posted by Lonefox View PostKillan är GRYM.......fast frågan är om inte lackjobbet stjäl fokus från riggen i bilen
Absolut, grymt jobb!
Syns inte bilen utåt sett så kommer det inte heller fram någon och tittar in i bilen.Kassör för Svenska Bilstereoförbundet
Comment
-
Det jag inte förstår är hur KONSTNÄRER "ser" helheten redan när de gör grunden, det är sjukt imponerande.
T.ex kollar man på munnen här:
Så är den rätt långt från snygg. Sen lite senare så ser den ut så här:
Nästan svårt att tro att det är samma målning, den kunskapen att kunna måla en grund och sen bygga på den till ett perfekt resultat tror jag är väldigt svår att lära sig. Jag tror att det är något man måste ha med sig från födseln.
Har en polare som målade graffiti när han var yngre. Har sett han måla ett par gånger och först tänker man: "Vad i helvete håller han på med? Hur ska det där kunna bli något över huvudtaget?" Sen målar han två linjer till och helt plötsligt så ser man allt.. Har aldrig fattat hur han kan "se" resultatet redan innan han har målat det.
Originally posted by jensclaudius View PostAbsolut, grymt jobb!
Syns inte bilen utåt sett så kommer det inte heller fram någon och tittar in i bilen.
Comment
-
-
Helt sjukt!Tack till:
Neo321 För att du ställt upp i ur och skur med dumma frågor och all hjälp!
MustangJohan För all hjälp med golfen i garaget!
reklamhuset.se
dbakuten.se
ljudbutiken.nu
platverkstan.se
Sandras pappa för alla timmar vi fått låna garaget
Olsbo invest AB
sigpic
Comment
-
Bakskärmen blir riktigt snyggTACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE
SM 1a i SuperStreet NW 2012.