Som JonasH säger så är ni osmarta att lacka stegen svarta.
Lika osmarta som Alpine, Massive Ground Zero, PG, Mutant, Power Bass, Helix,
Hertz, Kicker, Audison som har svarta slutsteg. haha
Tror det var länge sedan Jonas hade energiteknikboken uppe. Svart strålar bort mer värme än vitt, så det lär gå på ett ut. Sen är det kanske inte idealt med tjockare färglager på kylflänsen.
Tror det var länge sedan Jonas hade energiteknikboken uppe. Svart strålar bort mer värme än vitt, så det lär gå på ett ut. Sen är det kanske inte idealt med tjockare färglager på kylflänsen.
Det går inte på ett ut. Ta fram din bok du, eller så kan du komma och prata med våra killar som kör våra MotoGP bussar hur bra det är med svart som får sol på sig. De vill ha tillbaks sina ljusblå trailers, för då slipper de bända upp dörrarna....
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Som JonasH säger så är ni osmarta att lacka stegen svarta.
Lika osmarta som Alpine, Massive Ground Zero, PG, Mutant, Power Bass, Helix,
Hertz, Kicker, Audison som har svarta slutsteg. haha
Anton,
ämnen som du inte kan ett skit om skall du nog inte uttala dig om. Bygg på din bil istället
Om man från BÖRJAN tagit höjd för (läs, konstruerat) de termiska effekterna av vilken yta man väljer så är det en sak. Men jag vet MÅNGA exempel på folk som ändrat på nåt man tror är helt ofarligt att ändra på, och det har stått dem dryt. Just omlackning av steg är en sån sak.
SM-guld 2007 och 2008.
Det går inte på ett ut. Ta fram din bok du, eller så kan du komma och prata med våra killar som kör våra MotoGP bussar hur bra det är med svart som får sol på sig. De vill ha tillbaks sina ljusblå trailers, för då slipper de bända upp dörrarna....
Jo, man bygger ju inte vita solceller eller svarta hus i Grekland. Men i en förstärkare så är jag tveksam till att huvuddelen av värmeeffekten kommer från solenergi... Du kan ju fundera på varför kylarna på moto-gp hojarna inte är vita isf
Och hästen har rätt i att det är en j-ä skillnad på eloxering och lack. Men den sämsta finish man kan ha på ett steg ur värmesynpunkt är ju kromat. tur att ingen använder det
Anton,
ämnen som du inte kan ett skit om skall du nog inte uttala dig om. Bygg på din bil istället
Om man från BÖRJAN tagit höjd för (läs, konstruerat) de termiska effekterna av vilken yta man väljer så är det en sak. Men jag vet MÅNGA exempel på folk som ändrat på nåt man tror är helt ofarligt att ändra på, och det har stått dem dryt. Just omlackning av steg är en sån sak.
OT:
Tyvärr ditt omogna skrivande biter inte idag
Helrätt med lacka stegen så jag alltid tyckt att B2 ser lite gamla och tråkiga ut innan men blev otroligt mycket bättre nu.
Jo, man bygger ju inte vita solceller eller svarta hus i Grekland. Men i en förstärkare så är jag tveksam till att huvuddelen av värmeeffekten kommer från solenergi... Du kan ju fundera på varför kylarna på moto-gp hojarna inte är vita isf
De är kromade (nej, inte riktigt, men alu)
Det har med direktstrålningen att göra och det kan till och med en gammal kärring utan hjärna, men med bra känsel i händerna attestera till; svart yta blir varmare än vit om solen ligger på
SM-guld 2007 och 2008.
Comment