japp 16" kommer faktiskt en kille o kolla på dom i morgon. så får ja se va han bjuder för dom. så utgår vi från de. för ja ska göra mig av med dom i vilket fall.
Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
så nu har basar kommit, kablar införskaffats, o stereon monterats. under veckan ska lådan börja byggas. sen ska ja beställa färdiga nackstöd med skärmar nästa vecka. här kommer bild på basarna. är nog bland dom manligaste 8" basar ja ägt i alla fall
ska se om ja orkar ta någon bild på stereo montaget sen.
Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
här har de varit dött länge. planen va ny bil. men då de va lika lätt o sälja mercan som en aidshärd i afrika så blir den nu kvar och lite nytt ljud ska leta sig in i den.
ny stereo har införskaffats då pioneer stereon inte hade några vettiga inställnings möjligheter.
så de blev en kenwood ddx3021
sen införskaffades ett par kicker ks35 3,5" till panelen.
till dörrarna runt om blev de pioneer TS-E136C
bak på baslådan blir de ett spl 8" kit så länge
basar är 2st kicker l5
monoblock nu är ett gas pro 1000d (lånat letar större)
ska försöka hinna med lite dämpning framöver. dock är de lite taskigt med pengar. mend de löser sig väl på vägen. kommer nog lite bilder sen. så får vi ser hur seriöst eller galet detta bygga blir. går väldigt upp o ner med motivationen.
Låter fint du hittar upp på banan med din "aidshärd"
Kör hårt :]
ja jag får ju göra de. folk är ju livrädda för en bil med v8. haha.
men nu när ja lyckas ragga ihop lite grejer så börjar byggsugen komma smygandes allt mer. dock blir de inge monsterbygge utan lite mer normalt.
skulle vilja ha några fetare basar. så de håller ja utkik efter
annars är ja rätt nöjd med setupen.
hur går de själv? grymt impad av att du vågar ge dig i kast med en så ny bil o bygga i. för jävla mycke el i dom där som kan bråka i ställa till de. hehehe
ja jag får ju göra de. folk är ju livrädda för en bil med v8. haha.
men nu när ja lyckas ragga ihop lite grejer så börjar byggsugen komma smygandes allt mer. dock blir de inge monsterbygge utan lite mer normalt.
skulle vilja ha några fetare basar. så de håller ja utkik efter
annars är ja rätt nöjd med setupen.
hur går de själv? grymt impad av att du vågar ge dig i kast med en så ny bil o bygga i. för jävla mycke el i dom där som kan bråka i ställa till de. hehehe
Det går som för en fiat punto - 89, på blankslitna sommardäck upp för en 45graders lutande lerig backe......
Så sjukt dyrt bygge mitt har blivit.
Har stekt middar, midbassar och nyligen en bas.
Gjort helomvändning nyligen... minskade finliret med audison och gått på spelglädje med b2-pulver; 2x110+2x225wrms i 4ohm.. blir 2vägs fram, med 8"... kanske jag går upp på 3vägs igen, men först behöver jag ett system som spelar alls.
Comment